کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

هر کجای جهان که باشی

و تو

هر جا و هر کجای جهان که باشی

باز به رویاهای من بازخواهی گشت

تو مرا ربوده٬ مرا کشته

مرا به خاکستر خواب ها نشانده ای

هم از این روست که هر شب

تا سپیده دم بیدارم

عشق همین است در سرزمین من

من کشنده ی خواب های خویش را

دوست می دارم!

 

از: سید علی صالحی

--------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

تازگی­ ها باد که می­ آید

پنجره­ ها را نمی ­بندم ...

می­ گویم شاید تو

در مسیر ملایم باد نشسته باشی...

"منبع: نت"

نظرات 4 + ارسال نظر
عباس دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام اسم عباس سنم 52 زبان ترکی .آذری. فارسی که دنبال همسری 45تا50هستم هر کجای جهان خاکی هستم

محمد جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:16 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

تازگی­ ها باد که می­ آید
پنجره­ ها را نمی ­بندم ...
می­ گویم شاید تو
در مسیر ملایم باد نشسته باشی...

رویا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ق.ظ http://romantick.blogfa.com

حرفهای ما هنوز نا تمام ...

تا نگاه میکنی:

وقت رفتن است

باز هم همان حکایت همیشگی!

پیش از انکه باخبر شوی

لحظه ی عزیمت تو ناگزیر میشود

آی ...

ای دریغ و حسرت همیشگی!

ناگهان

چقدر زود دیر میشود!

«قیصر امین پور»

ل.م سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ


اصلا بگذار این ترانه
همین حوالیِ بوسه تمام شود!
من خسته‌ام
می‌خواهم به عطرِ تشنه‌ی گیسو و گریه نزدیکتر شوم،
کاری اگر نداری ... برو!
ورنه نزدیکتر بیا
می‌خواهم ببوسمت.
( سید علی صالحی )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد