کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

هم آشوبگری و هم خاموش

هم آشوبگری و هم خاموش

کولی‌وار می‌توان دوستت داشت

همین که باد را به آ غوش می‌کشی

 

از: محمود معتقدی

نظرات 3 + ارسال نظر
موسی پور چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ http://meysammoosapour.blogfa.com

**(باز باران آمد)**



او به من زل زد و گفت




باز باران آمد


باز آن نغمه عاشق آمد


من کنار پنجره منزل خود


می شنیدم که صدای آمد


پشت این شیشه بخاره نفسم


که چه زیبا به تو می چسبید


من نگاه می کردم


فروریزی باران ها را


که به من می آموخت


زندگی کردن را


نفسم دیده من را ربوده انگار


که تمام پنجره را


بخار پوشانده


من درون ذهن خودم


که در آن نقش تو بود


روی این پنجره سرد و سکوت


می نوشتم اسم تو را


می کشیدم چهره زیبای تو را



میثم موسی پور

عاشقانه های حوا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

اگر نبودی،

نمی آموختم لذّت نوشتن بر برگ های زرد،

شوق اندیشیدن به رنگِ زرد،

و زیبایی دوست داشتنِ رنگِ زرد را...

عاشقانه های حوا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

به تو فکر کردن


به تو فکر کردن زیباست

و امید بخش،

چیزی است شبیه شنیدن زیباترین آواز

از زیباترین صدای جهان.

اما امید دیگر برایم کافی نیست؛

دیگر نمی خواهم

فقط گوش بدهم،

می خواهم آوازی بخوانم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد