کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

صدای سلام تو می آید...

با دلم می‌گویم حتما مانده ای وقتی بیایی که تعداد روزهای نبودنت رند‎‎‎‎ شود!

اما دیگر دست عقلم برای دلم رو شده است

صدای سلام تو می آید...

آخ! یادم رفته بود که دیگر باز شدن در برایم صدای توست

کاش بجای تیک تاک می‌گفتند: قهقهه!

آخر این ساعت بدجور به این همه انتظار من میخندد

خرس قطبی هم یک روز از سرما خسته میشود

اما گوش دلم که به این حرفها بدهکار نیست!

انگار انتظار تو هر روز برایش به روز میشود

چراغ را روشن میکنم...

هنوز تاریک است

نور چرا بی خبر رفته است!؟

پنجره را باز میکنم

تا چشم کار میکند هیچ می بینم

انگار بدون بودن تو دنیای من نبودی بیش نیست!


متن از: یوسف

***

+ با تشکر از دوست عزیزی که این متن زیبا رو ارسال کردند.

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.soote-delann.blogfa.com

سلام نیمای عزیز مرسی از نظرت

مریم یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
محشره
محشر!!
انگار از دلم خبر داد
بدجوری دلمو تکون داد
راستی همون یاهو درست بود ممنون

شادی دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.soote-delann.blogfa.com

واقعا زیبا بود ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد