کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

الفبا را یاد گرفتم که نام تو را بنویسم

الفبا را یاد گرفتم که اسم تو را بنویسم

همان چهار حرف جادویی ِ اسمت که کنار هم معجزه می کند!

اعداد همگی صف کشیده‌اند تا زادروز تو باشند

من اولین گام هایم را در جست و جوی تو برداشتم

راستی من عناصر اصلی طبیعت را چهار تا نمی دانم

یکی می دانم و آن تویی...

تو گرمایت بیشتر از آتش است

آرامش صدایت بیشتر از آبهای جاریست

اکسیژن که هیچ، من با تو نفس می کشم

خاک سرمه قدم‌های توست

و تمام زیبایی های عالم از تو شروع می‌ شوند...

 

"منبع: نت"

--------------------------------------------------------

دفتر عشق:

دوستت دارم
حتی اگر قرار باشد
شبی بی چراغ، در حسرت یافتنت
تمام پس کوچه ها را
زیر باران، قدم بزنم...

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

تـ ـو کـه بـا تـمـام مَـردانـگـیـت زیـر هـجـوم هـیـچ بـادی سـر خـم نـمـیـکـردی . . .

ایـن روزهـا عـجـیـب خـسـتـه ای مَـرد ِ مـ ـن . . .

و مـ ـن یـک دنـیـا زن مـیـشـوم . . . تـا تـ ـو آرام شـوی
...
تـ ـو کـه نـمـیـدانـی یـک دنـیـا زن شـدن بـرای آرامـش تـ ـو چـه کـیـفـی دارد !!!

[ بدون نام ] شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

تمام این شهر یک طرف،تو یک طرف...
خیالت راحت باشد،
من طرفِ تو رابه مردم این شهر نمی دهم...!

ساده دل شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ق.ظ http://faeze-love.blogfa.com

سلام اقا معلم...حا شما؟!؟!؟خوبین انشالله؟؟؟گ دخترتون خوبه؟

بهار جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://baharshiraz633.blogfa.com

اگر دوست داشتن در قطره آبی باشد دریاها را به تو میبخشم باشد تا باور کنی.......با سپاس از حظور گرمت در وبلاگم

شبیه خودم چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ http://artia.persianblog.ir

شبی بی چراغ زیر باران
باید دیوانه بود از عاشقی

ل.م سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ق.ظ


ناشناسی بی کس
نیمه شب هم حتی
اگر از کوچه تنهایی قلبم گذرد
عطر بدرود و درودش سالی...در دلم خواهد ماند
تو که دیریست در این کوچه اقامت داری

سودابه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ http://varaghpare.blogfa.com

دوستت دارم
تکیه کلام تو بود
من
بی جهت
به ان تکیه کرده بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد