کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

اگر زمان و مکان در اختیار من بود...

اگر زمان و مکان در اختیار من بود

ده سال قبل از طوفان نوح عاشقت می شدم

و تو می توانستی تا قیامت برایم ناز کنی

و من کم می آوردم و تسلیم می شدم.

یکصد سال به ستایش چشمانت می گذشت

و سی هزار سال سر به ستایش تنت

و تازه در پایان عمر به دلت راه می یافتم

هیچ چیز نگو

که می خواهم تمام نا نوشته هایم را یکجا در جانت بریزم بدون کم و کاست ...

 

"آندره مارول"

ترجمه: احمد شاملو

-----------------------------------------------------------------

دفتر عشق:

آرام آرام می‌بوسمت

آنــــقدر که طرح لبهایم روی تمام تنت جــــا بمانـــد

بگـــذار آغوش تــــو تــنهــــا قلمروی من بــــــاشــــد.

"ناشناس"


نظرات 8 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 11:48 ب.ظ http://majnonyar.rozblog.com/

ممنون از سایت خوبت به سایت من هم سر بزن
http://majnonyar.rozblog.com/

ناشناس دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 06:58 ق.ظ

بسیار زیبا❤❤❤❤❤

نازی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:04 ب.ظ

ابتدای کلیپ عروسی ما این دکلمه ست عالیه

علی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:58 ب.ظ

با سلام شعر عالی بود ولی خداوند ناز و عشوه ندارد بلکه با مهر بی حدش ناز و ادای آدمیان را میخرد و در قبالش جز آدمیت چیزی نمیخواهد بازم ممنون از شعر زیبا

فاطمه توکلی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:41 ق.ظ

این قسمت رو اشتباه نوشتین.
یکصد سال «صرف » ستایش تنت

شیوا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ

این شعر زیبا اثر "آندره مارول" هستش و "احمد شاملو" اونو ترجمه کرده

درود بر شما
سپاس

Mina.khanOm سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

maarekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee boooooood
dameton garm akhavi

شادی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.soote-delann.blogfa.com


خیییییییییییلی قشنگ بود :(

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد