کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

با ساعت دلم ، وقتِ دقیق آمدن توست

با ساعت دلم ، وقتِ دقیق آمدن توست

من ایستاده ام ، مانند تک درخت سر کوچه 

با شاخه هایی از آغوش 

با برگ هایی از بوسه  

با ساعت غرورم _ اما 

من ایستاده ام ، با شاخه هایی از تابستان 

با برگ هایی از پاییز

هنگام شعله ور شدن من ، هنگام شعله ور شدن توست

ها ... چشم ها را می بندم

ها ... گوش ها را می گیرم

با ساعت مشامم _ اینک _ وقت عبور تن توست 

 

" محمدعلی بهمنی "

------------------------------------------------------------------

دفتر عشق:

این عصرهای پائیزی؛
عجـیب بـوی ِ نـفس هـای ِ تـو را می دهـد ...!
گـوئـی ... تـو اتـفاق می افـتی؛ و مـن دچـار می شـوم ...
تـمام ِ "مــن" دارد "تـــو" می شـود ...
بـاور مـی کنـی

"منبع: نت"

نظرات 4 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.dabdabe.com

سلام

چه شعرای زیبایی! :) من که ساعت دلم خراب شده :(

اگه دنبال یه سایت به روز و متنوع می گردین که از وب گردی لذت ببرین بهتون پیشنهاد می کنم حتما به دبدبه (www.dabdabe.com) سر بزنین. جدیدترین و جالب ترین مطالب دنیای وب رو می تونین توی سایت دبدبه بخونین.

ممنون که واسه خوندن این کامنت وقت گذاشتین.
منتظر شما هستیم

faeghe یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ق.ظ

salam,be donbale ashaare seyed ali salehi ,sar az vebloge shoma daravordam ,hesse khubi be man montaghel kard mamnoon,dar yek shabe paizie sard ,montreal ,canada,yade lahzehaye khub ......

رها شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://tanhatarentanha.persianblog.ir/post/80

سلام دوست عزیز
ممنون از حضور گرمت ، خوشحال میشم بازم سر بزنی.

ل.م شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

پاییز آمدست که خود را ببارمت
پاییز لفظ دیگر من دوست دارمت
بر باد می دهم همه ی بود خویش را
یعنی تو را ...به دست خودت می سپارمت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد