کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بلوغ چشمهای آبی من...

بلوغ چشمهای آبی من درو کردن نفسهای تکه تکه ی توست
وقتی زیر آوار احساساتم بی اختیار میلرزی.
انار قرمز نیازهای من مدتیست ترک خورده.
بوسه میخواهم بی مقدار.
جنون اندامت را در نبودنت به برکه ی نیازهایم سپرده ام.
آن شب که خدا برجستگیهای صورتی را بر بدنت میتراشید
بهشت لبریز از بهار نارنج بود.
خانه ی کاه پوش غریزه ام پر از نرگس شده
آغوش بی حجاب میخواهم
آری میوه ی ممنوعه ی من مدتیست بالغ شده.


شعر از: امین آزاد


------------------------------------------------


 دفتر عشق:

موهایت را بباف... بگذار جهان دوباره آرام گیرد !

نظرات 7 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ http://fekreajib.blogsky.com

من درک نمیکنم نبودت را ...
میدانی که دیر باورم...
==================

بی نظیر...

فائزه چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://Overcast.blogfa.com

برای نبودن که

همیشه لازم نیست راه ِ دوری رفته باشی

می توانی همین جا

پشت ِ تمام ِ بغض هایت ، گم شده باشی !

zohre چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

زیباترین ثانیه ها تقدیم تو
ای لحظه ی زیبای شکفتن
روییدن عشق و امید
افسوس !....
فقط دمی است لحظه ی شکفتن !....

نگان چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ http://zandiroz.mihanblog.com

فاصله ها آزمونی است که بفهمیم عشق چقدر می تواند به دور دستها سفر کند.

نرگس چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ق.ظ http://151349.blogfa.com

آرزو دارم خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و
تو را از دل آن کس که دلت در تن اوست
حضرت دوست جدایت نکند......

مر یم یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

ل.م یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

دل گمراه من چه خواهد کرد
با بهاری که می رسد از راه؟
ِیا نیازی که رنگ می گیرد
در تن شاخه های خشک و سیاه

من ز شرم شکوفه لبریزم
یار من کیست ، ای بهار سپید؟
گر نبوسد در این بهار مرا
یار من نیست، ای بهار سپید

آسمان می دود ز خویش برون
دیگر او در جهان نمی گنجد
آه، گوئی که اینهمه (آبی)
در دل آسمان نمی گنجد
( فروغ فرخزاد)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد