کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوئل چشمهایت را دوست دارم - محدثه بلوکی

...

دوئل چشمهایت را دوست دارم .

وقتی که نگاهم می کنی

این شعر هم دلش برایت تنگ می شود.

"چراغ ها را من خاموش می کنم"

می خواهم این بار با روشنایی چشمهایت

سپیدآریِ یک شب زیبا را

به تمنّای این شعر دعوت کنم.

ای رُخداده در من

من جانم به لبخندهای تو بند است .

بگذار که تصویر این شعرِ زیبا

در نقاهتِ بوسه هایمان جان بگیرد !

بیا در عمقِ جانم

ریشه کن در من

آمیخته شو با من

عاشقم باش

لحظه ای با من

تن به تن

تنها با من...

دوئل چشم هایت را دوست دارم.

 

"محدثه بلوکی"

 

از کتاب: آزادی، چون رقصی در باد... / 1397


نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 02:51 ب.ظ

بی شک چشم های هر انسانی گواهی هزاران خاطره ی نگفته و نیامده است
زیبا بود

درود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد