کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو را دوست دارم - گوستاو فلوبر

هرگز کسی مانند من از قلب تو -که تا کوچکترین کنج هایش عاشق بود- لذت نخواهد برد...

تو را دوست دارم آن سان که هرگز کسی را دوست نداشته ام و دوست نخواهم داشت. تو یگانه هستی و خواهی ماند، بی هیچ قیاسی با دیگری... تو را با تمام هر آنچه که از قلبم باقی مانده، دوست می دارم. با تکه هایی که از آن نگه داشته ام. فقط می خواهم بیشتر دوستت بدارم تا تو را خوشبخت تر کنم. چون رنج ات داده ام! دور از تو، من زندگی ات هستم. اغلب در گوشم صدای گام هایت را می شنوم. از اینجا نگاهت می کنم... چهره ی زیبا و صادق ات را دوست می دارم، آری دوستت دارم. می خواهم زندگی ات به هر صورت دلپذیر باشد و آکنده از گل ها و شادی ها...

 

"گوستاو فلوبر"

(قسمت هایی از نامه ی گوستاو فلوبر به معشوقه اش لوئیز)


گوستاو فلوبر - Gustave Flaubert


+ گوستاو فلوبر (به فرانسوی: Gustave Flaubert) (۱۸۲۱ - ۱۸۸۰) از نویسندگان تأثیرگذار قرن نوزدهم فرانسه بود که  جزو بزرگترین رمان‌نویسان ادبیات غرب شمرده می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام، اشعار و متن هایی که انتخاب میکنید عالی هستن
همیشه این صفحه رو میخونم و لذت میبرم.
موفق باشید.

سپاس از حسن توجه شما ستاره خانم

ملودی دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:24 ب.ظ http://ghostdance.com

سلام
لطفا ایمیلتان را چک کنید

سلام. ایمیلی از شما نرسیده!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد