کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

اگر بودی - زاگرو نورالهی

اگر بودی

محکم به سینه می چسباندمت و

برگ و شاخه هایمان در هم تنیده می شد

کبوتران شادی از لبهایم به لانه های تو پناه می گرفت و

از لانه های تو به فصل من و

از فصل من به أبدیت تو مهاجرت می کردند

کاش بودی تا ابرهایم را به هوای تو بلند می کردم

تا بال به سمت من می گشودی و

من باد ترانه ی دستهایت می شدم

کاش جاده ای که می رفت دوباره برگردد

من هنوز هم تمام غذاهای دونفره و لباسهامان

تمام اسناد هویتمان

پرسه و بوسه و آغوش و لبخندمان را

در این چمدان

با خود به همه جا کشانده ام.

 

"زاگرو نورالهی"

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره زمانیان سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:52 ق.ظ

دستت را
هرجای نقشه خواستی بگذار
تنهایی من عمیق ترین جای جهان است‬‎
فرقی نمی کند
تنهایی من
عمیق ترین جای جهان است
و انگشتان تو هیچ وقت
به عمق فاجعه پی نخواهند برد

#هیراد_آتشزاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد