کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

می گویم فاصله مهم نیست - سیما امیرخانی

می گویم فاصله مهم نیست

اما دلم تنگ می شود

دلم تنگ می شود که نمی توانم

چفت بغلت بشوم

می گویم فاصله مهم نیست

اما هست، خیلی هم مهم است

مهم است که دلم ذره ذره می شود

وقتی نمی توانم دستانت را در دستانم بگیرم

دلم پر می زند برای آن صورتت

اما مجبورم از فاصله ببینمت

می گویم فاصله مهم نیست

مهم قلب ما دوتاست که نزدیک هم است

در همین بین از چشمانم

ناخواسته اشک سرازیر می شود

و به من می فهماند فاصله مهم است

که اینطور دمار از روزگارمان درآورده

و میگویم کاش زودتر تمام فاصله ها تمام شود ...

 

"سیما امیرخانی"

 

برگرفته از کانال: باران دل

baran_e_del@

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد