کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دست هایم چقدر می آیند به رنگِ تنت

دستهایم،

چقدر به دو طرفِ صورتت می آیند

وقتی عاشقانه تماشایم ‌می‌کنی؛

دستهایم،

چقدر به دست هات می آیند!

به دکمه های پیراهنت!

به قوسِ قَزحِ اندامت!

به این دوستت دارم ها که‌ دانه دانه

روی لبهات می‌کارم!

دست هایم چقدر می آیند به رنگِ تنت

وقتِ عشق بازی!

دست هایم‌ چقدر ‌می‌آیند به من!

وقتی تو را هر لحظه با ذوق

به چشم‌هایم نشان می دهم‌!

دست هایم را دوست دارم...

پرند از تو!

 

"حامد نیازی"

 

http://hamedniyazi.vcp.ir


نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:18 ب.ظ

دست هایم را دوست دارم
پرند از تو.......................................

دنیا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:35 ب.ظ

به این دوستت دارم ها....
زیبا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد