کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ناشکیبا

به همین دلخوشم

که هنوز دلواپسی هایم را بلدی

وقتی دلم می گیرد

بی آن که بگویم پنجره را باز می کنی

وقتی باران می بارد

در لیوان خودت برایم چای می ریزی و

پرده را کنار می زنی

برای دست هایم نگرانی

وقتی می لرزد و سکوت می کند و

نگاهت را با بی قراری ام هماهنگ می کنی.

من همین را در تو می پرستم

که اگر بخواهم عکس روی دیوار را بر می داری

حتی اگر لبخند سحرانگیزت را قاب گرفته باشد.

تو خوب می دانی

جز من کسی نباید اسیر جادویت باشد

به من فرصت بده

تا در کنار تو ناشکیباترین عاشق جهان باشم.

 

"نیلوفر لاری پور"

از کتاب: بی من فروغ نخوان


نظرات 2 + ارسال نظر
هدى یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:09 ق.ظ

دلخوشى رو خیلى زیبا توصیف کرده

دنیا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:06 ب.ظ

دلواپسی هایم رابلدی زیبا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد