کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مثل بوسه ی پیش از خداحافظی

مثل بوسه ی پیش از خداحافظی

تکلیفت روشن نیست

من چقدر ساده ام

که هنوز فکر می کنم

روزهای آخر پاییز

تمام طلسم ها باطل می شود

و تو مرا فتح خواهی کرد.

 

هنوز بوی عطرت را دوست دارم

هوای مرددِ لبخندت را

و این همه سال را

که در هر نگاه گذرا

رازی را کشف کردیم

که جز من و تو

همه از آن بی خبرند.

 

شاید برای پرسه زدن با تو

زمستان فصل بهتری باشد

اگر فراموش نکنی

من

ادامه ی خواهشی گم شده ام

که یک روز به آغوشت

باز خواهم گشت.

 

"نیلوفر لاری پور"

 

از کتاب: بی من فروغ نخوان / نشر: فصل پنجم /  چاپ اول: 1395


نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

لایکککک

ل.م دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 01:45 ب.ظ

این ...قشنگه. خییییلی هم قشنگه.
اون یکی شعر از خانم لاری پور که بعد از این گذاشتی هم بد نیست. اما انگار فقط ابتدای اون شعرو ، شاعر این شعر زیبا سروده و بقیه اش رو یکی دیگه گفته.
ممنون از ذوق سرشارت استاد.

دقیقا اختلاف فاز بخش اول و دوم در اون شعر رو من هم حس کردم.
مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد