کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چشمان تو

من با چشمان تو

اندوه آزادیِ هزار پرنده ی بی راه را

گریسته بودم

و تو

نمی دانستی...

 

"سیدعلی صالحی"

 

از دفتر: نشانی ها / نشانی اول

 

متن کامل شعر



نظرات 8 + ارسال نظر
سما سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:28 ب.ظ

درود برشما،از خواندن اشعار استاد بسیار لذت بردم.
کاش در تلگرام هم کانالی داشتید که راحت تر به مطالب واشعاری که به اشتراک میگذارید دسترسی داشتیم. سپاس.برقرارباشید

شکیلا سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:48 ب.ظ

آهو ز تو آموخت به هنگام دویدن
رم کردن و استادن و واپس نگریدن

پروانه ز من، شمع ز من، گل ز من آموخت
افروختن و سوختن و جامه دریدن

جامی

سلام. خیلی خوشحالم از اینکه امروز وبلاگی رو دیدم؛ که آخرین مطلبش، مربوط به ماه ها پیش یا سال ها پیش نیست!!
و از طرفی ناراحت از اینکه چرا پیش تر این وبلاگ رو ندیده بودم!.....
خیلی ممنون که وقت میذارید، و یادتون باشه که عمیقا قدردان هستیم این لطفتون رو

موفق باشید

درود بر شما دوست من

عزیز سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:11 ب.ظ http://echolalia.ir

ممنون از لطفتان. این آدرس سایت است
http://echolalia.ir
من هم همین الان لینک وبلاگتان را به لیست دوستان سایت اضافه می کنم.

زهرا سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:00 ق.ظ

هوش و ذکاوت شما در انتخاب اشعار عالی

لطف دارید. ممنون

حانیه دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:12 ب.ظ

❤:
رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن
ترک من خراب شب گرد مبتلا کن

ماییم و موج سودا شب تا به روز تنها
خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن

از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی
بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن

ماییم و آب دیده در کنج غم خزیده
بر آب دیده ما صد جای آسیا کن

خیره کشی است ما را دارد دلی چو خارا
بکشد کسش نگوید تدبیر خونبها کن

بر شاه خوبرویان واجب وفا نباشد
ای زردروی عاشق تو صبر کن وفا کن

دردی است غیر مردن آن را دوا نباشد
پس من چگونه گویم کاین درد را دوا کن

در خواب دوش پیری در کوی عشق دیدم
با دست اشارتم کرد که عزم سوی ما کن

گر اژدهاست بر ره عشقی است چون زمرد
از برق این زمرد هی دفع اژدها کن

بس کن که بیخودم من ور تو هنرفزایی
تاریخ بوعلی گو تنبیه بوالعلا کن


#مولانا

عزیز دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام آقای اسماعیلی. من یک سایتی راه انداختم که شعر هایی که میخوانم را اگر بپسندم آنجا به اشتراک می گذارم تا دیگران نیز دست رسی داشته باشند. شما تبادل لینک قبول می کنید؟

بله. آدرس لطف بفرمایید

اشرف السادات موسوی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:42 ق.ظ http://sadat90.blogfa.com/

انتخاباتون همه زیباس درود براحساس و ذهن شما

سپاس از لطف شما

اشرف السادات موسوی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:40 ق.ظ http://sadat90.blogfa.com/

کوچه همان کوچه
دشت
مدرسه
مهر،آبان...
دکه های کودکی
دریا
پنجره ،پرنده
پرسه های من
همه چیز سرجای خود
حتی سفره ی هفت سین هرسالمان
فقط من کمی عوض شده ام
بوی برف می دهد موهایم
وکمی هم پشت پا میزنم دیگر
به هرچیز وهرکس
حتی خاطره های من وتو

شعراز: موسی روستایی
این شعر رو خیلی دوست دارم اگه ممکنه این شعر هم توپستاتون بذارید بی نهایت ممنونتون میشم

درود بر شما
با این شعر ارتباط برقرار نکردم. اگر شعر یا اشعار دیگری از ایشون دارید ممنون میشم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد