کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

از همه کس گذر کنم

از همه کس گذر کنم، از تو گذر نمی شود

مشکل تو وفای من، مشکل من جفای تو

 

کن نظری که تشنه ام، بهر وصال عشق تو

من نکنم نظر به کس، جز رخ دلربای تو

 

جان من و جهان من، روی سپید تو شدست

عاقبتم چنین شود، مرگ من و بقای تو

 

از تو برآید از دلم، هر نفس و تنفسم

من نروم ز کوی تو، تا که شوم فنای تو

 

دست ز تو نمی کشم، تا که وصال من دهی

هر چه کنی بکن به من، راضی ام از رضای تو

 

"ناشناس"


پی نوشت: این شعر را به مو لا نا نسبت داده اند که صحیح نیست.


نظرات 6 + ارسال نظر
دکترعسل ناظمی شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 08:46 ب.ظ

شعر قطعنا از مولاناست!چرا ناشناس؟؟؟؟؟

احسان شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:40 ق.ظ

تشکر از نیمای عزیز

فدات

Casmah جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام وبلاگ خوبی دارید خسته نباشید
این شعر از مولانا نیست قطعا

سلام. ممنون از تذکر شما. اصلاح شد

فروغ چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:48 ب.ظ

واقعا عالیه این شعر
وبلاگتون هم فوق العادست
هر روز مبام سر میزنم

زهرا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:07 ب.ظ

اشعاریی که به اشتراک می گذارید
عالیست
هوش هیجانی خوبی دارید

هوش هیجانی
مرسی

sahar چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:12 ب.ظ http://talkhoonak.mihanblog.com

سلام . وبلاگ خوبی دارید . برای ما جوونایی ک اینروزا مشغله هایی مث تلگ و اینستا داریم و کمتر وقت میکنیم کتاب بخونیم، خوندن این مطالب کوتاه و البته زیبا خالی از لطف نیس . من اشعار اینجا رو خیلی دوست دارم . خسته نباشید

برقرار باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد