کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

هزار سال نوری

گفته بودم

زیباتر از تمام ستارگانی هستی
که سینمای جهان کشف کرده است
حالا هزار سال نوری
دور شده‌ای از من
و هزار بار زیباتر!

"عباس صفاری"

--------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

گاهی ما عکس ها را می سوزانیم...

و گاهی عکس ها ما را..!

"حانیه فراهانی"



نظرات 6 + ارسال نظر
رویا شریعتی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 11:36 ق.ظ

این نوشته ی عکس ها با عنوان دفتر عشق از خانم حانیه فراهانی است من سالها پیش در صفحه ی فیس بگو ایشان خوانده بودم.

سپیده جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:29 ق.ظ http://asheghaneiesepid.blogfa.com

سلام من شعر های سجاد افشاریان رو در اینستاگرام
ایشون میخونم چندتاش رو برات گذاشتم
ادرس اینستاگرام ایشون هم sajadafsharian هست

سپیده چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:16 ب.ظ http://asheghaneiesepid.blogfa.com

سلام من خیلی زیاد به وب شما سر میزنم
و واقعا از همه ی اشعار و سلیقه ی خوبتون لذت میبرم
میشه خواهش کنم اشعار سجاد افشاریان هم بذارید
لطفا...............

سلام
اگر آدرس و یا اشعاری از ایشون دارید بزارید. سپاس

محمد شیرین زاده چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:30 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

چقدر من دیدنت را دوست دارم

در خواب

در غروب

در همیشه ی هر جا

هرجایی که بتوان تو را دید

صدا کرد

و از انعکاسِ نامت کِیف کرد!

چقدر من

دیدنِ تو را دوست دارم


((افشین صالحی))

نیلوفر چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:24 ب.ظ

و خاطرات نه مجال گریز می دهند،
نه رخصت خلوتی.
خاطرات روح تو را می درند در رخوت سرد روزهایت،
چنان بارانی ات می کنند که برگریزان سهم تو می شود.
خاطرات از تو و لحظه هایت عبور می کنند،
می دوی و می دوند
و نمی دانی کدامیک زنده تر است...!

نیکی فیروزکوهی

نیلوفر چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ

مثل همیشه دفتر عشق زیباست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد