کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من عاقبت از اینجا خواهم رفت

من عاقبت از اینجا خواهم رفت
پروانه ای که با شب می رفت
این فال را برای دلم دید
دیری است
مثل ستاره ها چمدانم را
از شوق ماهیان و تنهایی خودم
پر کرده ام ولی
مهلت نمی دهند که مثل کبوتری
در شرم صبح پر بگشایم
با یک سبد ترانه و لبخند
خود را به کاروان برسانم
اما
من عاقبت از اینجا خواهم رفت
پروانه ای که با شب می رفت
این فال را برای دلم دید.

"شفیعی کدکنی"


نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:12 ب.ظ

زیبا بود...

نازنین. ی چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.aramgah-92.blogfa.com

من خیلی دوسش داااااااااارممممممم.... (:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد