کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

جنون!

تو نیستی و من
تا جنون

تا مرزِ نبودن
تا رها شدن از هر چه که رنگ هوشیار ی دارد

تا سقوط
تنها یک قدم فاصله دارم

تو نیستی و من
دلگیر از کسانی که بی خبر می میرند

بی خبر می میرم
مثلِ غریبی که دل به هیچ آشنائی ندارد

با خودم به هم می زنم
مثلِ مسافری که یقینی به رسیدن ندارد

فاتحه ی هر چیزِ آبادی را خوانده ام
تو نیستی و من

به هوایِ تو
سر می زنم به تک تکِ مسافر خانه های این شهر

احساس می کنم
همه غریبه ها بویی از تو دارند!
...

راحت ترین راه را تو انتخاب کردی:
نبودن ...
کوتاهترین راه را من:
جنون... .

 

"نیکی فیروزکوهی"


نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن قربانی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 05:26 ب.ظ

اشعار شما ادم رو حال ادم رو خوب میکنه . ممنون

نیلو فر سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ب.ظ

بسیار بسیار بسیار زیبا بود این انتخابتون

بسیار ممنونم از لطف شما

سرباز سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام آقا نیما گل
صبحت به نور و امید
چقدر این پست زیبا و بجا بود، آدمیزاد احساس میکنه شاعر این شعر رو برای تو گفته
روزگارت بکام عزیز نادیده

مهرت ماندگار نازنین دوستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد