کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ای که برداشتی از شانه‌ی موری باری

ای که برداشتی از شانه‌ی موری باری

بهتر آن بود که دست از سر من برداری

 

ظاهر آراسته‌ام در هوس وصل، ولی

من پریشان‌ترم از آنم که تو می‌پنداری

 

هرچه می‌خواهمت از یاد برم ممکن نیست

من تو را دوست نمی‌دارم اگر بگذاری

 

موجم و جرأت پیش آمدنم نیست، مگر

به دل سنگ تو از من نرسد آزاری

 

بی‌سبب نیست که پنهان شده‌ای پشت غبار

تو هم ای آینه از دیدن من بیزاری؟!

 

"فاضل نظری"


از کتاب: آن‌ها 


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 07:00 ب.ظ

ممنون که آدرس شعر روگذاشتید

محمد شیرین زاده یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

مــن در شـــعر خــلاصه مــی شوم

و تـــو در بـــوسه

فــرقی نــمی کند در کـجای جــهان بـاشی

مـــن احــساسم را

بـا هــمین شـــعر ها بــرایت مــی فرستم

تـــو هــم قــول بــده

بـــوسه هــایت را

بــا بــــــاران بــرایم بــفرستی ...



((محمد شیرین زاده))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد