کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

پاییز من

پاییز من از آنجایی آغاز می شود
که تو چند قدم از شعرهایم دور می شوی
بانو ...
همیشه همین است که می بینی
برگ ها وقتی به مردن فکر می کنند
که مهر تمام شده باشد...


"مرتضی غلام نژاد "

 ----------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

آغوش تو که باشد

خواب،

دیگر بهانه ای برای خستگی نیست

و تپش های قلبت،

می شود لالایی کودکانه ام

کنارم بمان
می خواهم صبح،

چشم‌هایم در نگاه تو بیدار شوند...

"ناشناس"


نظرات 6 + ارسال نظر
دختر پاییز شنبه 6 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 04:35 ب.ظ

الف.شوشا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:35 ق.ظ

میدونم عشق ما مملو ز هر درد
میگیرم دستتو اما چقدر سرده
چقدر فاصله هست بین دو تامون
چرا غمگین شده حالا دلامون
بدون که من هنوز امیدوارم
تو دستم نرگس سپید دارم
میخوام که آخر قصه بخندیم
در شادی رو روی هم نبندیم
از آسمون برات خوشه بچینم؟
یا اون پروین و زیر پات بریزم؟
فقط بگو که آشتی کردی حالا
به دل شادی آوردی باز تو اینجا
بدون دستای تو برام ی خونست
بدون چشمای تو ی آشیونست
بذار دلای پیرمون جون شه
بذار چشای ما پر از غرور شه
بیا و دفتر عشق نبندیم
بیا که عمری رو با هم بخندیم

حسین سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:57 ق.ظ

نیمای عزیز سلام
امیدوارم خوب باشی
من مدتهاست تو وبلاک ، مشتری پرو پا قرصم
ولی قطع کردن آهنگ اون حس شعر خوندن رو از سایتت گرفته
باور کن آهنگ تاثیرش بالاست
اون آهنگ اولی که اوایل بود فوق العاده بود
لطفا بزار
از زحماتت واقعا متشکرم

راستش موزیک و اهنگ چون سلیقه ای هست بعضا اثر منفی میزاره برای همین من اعتقادی به گذاشتن آهنگ برای وبلاگ بطور دائم ندارم.

رسول رازیانی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:52 ب.ظ

هزاران بار بیادت گریه کردم
به عشقت با خدایم چاره کردم

ز هجر دیدنت غمگین و تارم
نگاهت را به یزدان میسپارم

ز آن روزی که با قلبت نشستم
تمام عهد و پیمانم شکستم

همان عهدی که بستم باخدایم
که دور باشم من ازعشق وصفایم

تو را دیدم که پاک بودی خدایی
که من مُردم عزیزم تو کجایی؟

چو احساس قلبم را شکافتم
ز عشقت باوری بر خود نیافتم

بیاد خط چشمانت حقیرم
خدا داند که در عشقم فقیرم

فقیرم چونکه فردایم تو هستی
تمام فعل و انفالم تو هستی


تقدیم به آنکه شیون عشق من است
در دلش نیستم ولی....
ویرانگر قلب من است

مرتضی غلام نژاد جمعه 25 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:57 ب.ظ http://fubu.blogfa.com

درود دوست عزیز
شعر آغوش تو که باشد ...نیز برای بنده است
ممنونم ازتون
موفق باشید

نیلو فر دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ق.ظ

چقدر دلنشین...سپاس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد