کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به من هرگز نگو دوستت دارم

به من هرگز نگو "دوستت دارم"!

گوشم از تکرار لفظ این نخ نماترین جمله تاریخ پر است.

چشمهایت به تنهایی

برای گفتن تمام آنچه در قلب توست، کافی ست.

در چشمهای تو فریادی ست،

آن هنگام که "دوستت دارم" را با بغضی بی اختیار

در برابرم معنا می کنی.

"دوستت دارم" را نگو؛

با سکوت معصومانه‌ی نگاهت فریاد کن!

چشم ها دروغ نمی گویند.

 

"مصطفی زاهدی"

از کتاب: دست‌هایش بوی نرگس می داد

نظرات 2 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:49 ق.ظ

شعر زیبایی بود. چون من هم مثل اقای زاهدی شمالی هستم دلم نیومد نظر نذارم.با تشکر از شما اقا نیما که اشعار زیبایی از شاعران کمتر اشنا میذارید.

درود بر شما و قلم خوب آقای زاهدی

نیلو فر سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ب.ظ

چه دلنشین...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد