کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

سه شعر جدید از محسن حسینخانی

 

1)

به خاطرت

با همه قهر کردم!

حالا رفته ای

و من شبیه تکه ابری تنها شده ام

نمی بارم

آرام آرام

دق می کنم!

 

2)

تو عاشق باران بودی

رفتی...

من از غصه آب شدم

خورشید کم کم بخارم کرد

حالا سالهاست

دارم برایت می بارم.

 

3)

رفتنت انفجار هیروشیما بود

بعد آن

هر دوست داشتنی

در من به دنیا می آید

ناقص است.

 

"محسن حسینخانی"

از مجموعه در دست چاپ: "باران بعدِ رفتنت بند نمی آید"

نظرات 4 + ارسال نظر
رپوتاژ چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:03 ب.ظ http://mihanweblink.com

بی وفا تو عاشق باران بودی
رفتی

iran سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:55 ب.ظ http://irandl.pw

باز باران باترانه ...

نیلوفر دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ق.ظ

می روی
باران می بارد
میایی
باران می بارد
اما باران پاییزی کجا و
باران بهاری کجا!

محسن حسینخانی

نیلوفر دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:57 ق.ظ

چای بی تو
سرد نمی شود
داغش
روی دلم می نشیند

محسن حسینخانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد