کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

نقدی بر وبلاگ

دوست عزیزی نظر شان را در مورد وبلاگ و اشعار گزینش شده در چند کامنت عنوان کردند. کامنت ها و پاسخ بنده به آنها را به صورت پست اینجا می گذارم تا دیگر دوستان هم ببیند و بخوانند و اگر نظر یا انتقادی بود همینجا عنوان فرمایند. سپاس.


کامنت اول:

برای پست: http://n-poems.blogsky.com/1392/02/01/post-580/

دوست‏ ‏عزیز‏ ‏شما‏ ‏متاسفاه‏ ‏اطلاعات‏ ‏کمی‏ ‏از‏ ‏به‏ ‏اصلاخ‏ ‏شاعران‏ ‏دارید،‏ ‏به‏ ‏نظر‏ ‏بنده‏ ‏اولین‏ ‏اصل‏ ‏در‏ ‏انتشار‏ ‏یک‏ ‏مطلب‏ ‏اطمینان‏ ‏از‏ ‏منبع‏ ‏صحیح‏ ‏آن‏ ‏است‏ ‏وگرنه‏ ‏نشر‏ ‏ما‏ ‏دست‏ ‏کمی‏ ‏از‏ ‏دزدی‏ ‏ندارد...
البته‏ ‏قصد‏ ‏جسارت‏ ‏به‏ ‏شما‏ ‏را‏ ‏ندارم‏ ‏ولی‏ ‏بهتر‏ ‏است‏ ‏دقت‏ ‏بیشتری‏ ‏بفرمایید‏ ‏نیمای‏ ‏عزیزک‏ ‏خانم‏ ‏کردبچه‏ ‏متاسفانه‏ ‏بسیاری‏ ‏از‏ ‏استعارات‏ ‏و‏ ‏نقطه‏ ‏قوت‏ ‏شعر‏ ‏شاعران‏ ‏دیگر‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏شعر‏ ‏خود‏ ‏کپی‏ ‏کرده‏ ‏اند‏ ‏و‏ ‏این‏ ‏جریان‏ ‏در‏ ‏زمان‏ ‏خود‏ ‏سر‏ ‏و‏ ‏صدای‏ ‏زیادی‏ ‏پیدا‏ ‏کرد.‏ ‏بهتر‏ ‏نیس‏ت‏ ‏اگر‏ ‏شعر‏ ‏شاعران‏ ‏متعهد‏ ‏را‏ ‏انتشار‏ ‏دهیم‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏نظر‏ ‏ساختار‏ ‏و‏ ‏قوت‏ ‏تنها‏ ‏تکیه‏ ‏به‏ ‏نام‏ ‏ها‏ ‏نکنیم؟

پاسخ:

سلام
بله خب اطلاعات بنده از شعر و شاعران محدود است و در حد بضاعت ...
در مورد خانم کردبچه، بله بنده هم مطلعم که حرف و حدیث هایی بوده و البته دفاعیه ایشان را نیز بر این انتقادات خوانده ام.
اما در پی کشف حقیقت و یا قضاوت بر نیامدم.
به هر حال خانم کرد بچه از شاعران مورد علاقه بنده هستند و ترجیح میدهم که اشعارشان در این وبلاگ باشد بدون قضاوت!
مگر اینکه روزی دادگاهی مصلح و یا مجمعی منصف، رای بر علیه ایشان صادر کنند و من هم قبول میکنم.

--------------------------------

 در ادامه مطلب بیشتر بخوانید

 

کامنت دوم:

برای پست: http://n-poems.blogsky.com/1391/08/20/post-249/

داشتم‏ ‏از‏ ‏کلیک‏ ‏کردن‏ ‏و‏ ‏خوندن‏ ‏شعرها‏ی‏ ‏وبلاگ‏ ‏ناامید‏ ‏میشدم‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏نام‏ روجا‏ ‏چمنکار‏ ‏رسیدم.‏ ‏بعضی‏ ‏شعرهای‏ ‏ایشون‏ ‏رو‏ ‏خیلی‏ ‏دوست‏ ‏داشتم‏ ‏و‏ ‏بسیار‏ ‏خوب‏ ‏سروده‏ ‏شده‏ ‏اند‏ ‏بدون‏ ‏اضافه‏ ‏گویی‏ ‏و‏ ‏...‏ ‏دلفین‏ ‏های‏ ‏آبی،‏ ‏دری‏ ‏به‏ ‏دربه‏ ‏دری،‏ ‏از‏ ‏تهران‏ ‏که‏ ‏می‏ ‏گویم‏ ‏به‏ ‏دریا‏ ‏می‏ ‏رسم‏ ‏خیلی‏ ‏شعرهای‏ ‏خوبی‏ ‏بودند.‏ ‏و‏ ‏البته‏ ‏این‏ ‏آحری‏ ‏ابرها‏ ‏،‏ ‏که‏ ‏معلوم‏ ‏نیست‏ ‏سروده‏ ‏چه‏ ‏کسی‏ ‏ست.‏ ‏ممنون‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏انتخاب‏ ‏ها.

پاسخ:

خب خدا رو شکر شما دوست سخت پسندم بالاخره یکی را اینجا پسندید! :)

---------------------------------

کامنت سوم:

برای پست: http://n-poems.blogsky.com/1394/03/29/post-1924/

چقدر‏ ‏این‏ ‏شعر‏ ‏بی‏ ‏قواره‏ ‏و‏ ‏نازیباست‏ ‏و‏ ‏چقدر‏ ‏از‏ ‏مولفه‏ ‏های‏ ‏شعری‏ ‏به‏ ‏دور‏ ‏‏!‏
بر‏ ‏خلاف‏ ‏این‏ ‏شعر‏ ‏که‏ ‏دوست‏ ‏دیگری‏ ‏در‏ ‏کامنت‏ ‏نوشته‏ ‏اند‏ ‏و‏ ‏بسیار‏ ‏زیباست.‏ ‏

پاسخ:

قبول دارم که شعر قوی و مستحکمی نیست اما شما هم قبول کنید که حتی بهترین شاعران هم تمام اشعارشان نمره قبولی نمی گیرد!
و چه بسا اشعاری که فقط نام و آوازه شاعر را یدک میکشند و خود شعر حرفی برای گفتن ندارد.
من از خانم سوادی شعر قشنگ هم خواندم پس بهتر است زیاد سخت نگیریم. اینجا طیف وسیعی از مخاطبان را دارد. چه از لحاظ سنی و چه سلیقه ای. مطمئن باشید همین شعر بقول شما بی قواره مورد پسند خیلی هاست.

-------------------------------

کامنت چهارم:

برای پست:  http://n-poems.blogsky.com/1392/07/20/post-983/

چه‏ ‏شعر‏ ‏کج‏ ‏و‏ ‏کوله‏ ‏ای‏ ‏بود‏ ‏انصافا.‏ ‏فکر‏ ‏میکنم‏ ‏به‏ ‏جای‏ ‏اینکه‏ ‏هر‏ ‏این‏ ‏سعرهای‏ ‏نازیبای‏ ‏آرشیو‏ ‏را‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏سختی‏ ‏در‏ ‏آن‏ ‏شعر‏ ‏خوب‏ ‏یافت‏ ‏میشود‏ ‏را‏ ‏بخوانم‏ ‏و‏ ‏از‏ این‏ ‏همه‏ ‏نازیبایی‏ ‏و‏ ‏بی‏ ‏قوارگی‏ ‏افسوس‏ ‏بخورم‏ ‏بهتر‏ ‏است‏ ‏دیگر‏ ‏به‏ ‏اینجا‏ ‏سر‏ ‏نزنم.‏ ‏خودمانیم‏ ‏دوست‏ ‏عزیز‏ ! ناکافی‏ ‏بودن‏ ‏دانش‏ ‏شما‏ ‏درباره‏ ‏شعر‏ ‏باعث‏ ‏شده‏ ‏شعرهای‏ ‏سخیف‏ ‏هم‏‏ ‏به‏ ‏وفور‏ ‏در‏ ‏میانه‏ ‏ی‏ ‏اندک‏ ‏شعرهای‏ ‏خوب‏ ‏منتشر‏ ‏و‏ ‏منتشر‏ ‏شوند.‏ ‏برای‏ ‏انتخاب‏ ‏شعر‏ ‏خواهش‏ ‏می‏ ‏کنم‏ ‏دقت‏ ‏بیشتری‏ ‏کنید‏ ‏و‏ ‏مخاطب‏ ‏را‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏نازیبایی‏ ‏ها‏ ‏مانوس‏ ‏نکنید.‏ ‏راستی‏ ‏این‏ ‏شعری‏ ‏که‏ ‏دوستمان‏ ‏در‏ ‏کامنت‏ ‏منتشر‏ ‏کرده‏ ‏اند‏ ‏شعر‏ ‏قشنگی‏ ‏ست.‏ ‏من‏ ‏لایکش‏ ‏کردم.‏ ‏با‏ ‏احترام.‏ ‏خداحافظ

پاسخ:

سعی بنده بر این بوده که اگر اشعار متوسط اینجا بوده اشعار قوی و زیبا هم باشند بلکه به نسبت بیشتر.
اگر نظر شما خلاف اینه دیگه ...
بضاعت ، اطلاعات و سلیقه بنده همین قدر است که می بینید.
این نکته را هم خدمتتون عرض کنم که یک شعر را و یک دیدگاه را نمی شود به زور به خورد خوانندگان داد. متاسفانه الان خیلی از دوستان شاعر و غیر شاعر که دستی در این مقوله دارند مدعی شناخت شعر خوب هستند در حالی که سلیقه عام آنرا نپسندیده و قبول ندارد!!
شما سری به مجله ها و سایت های تخصصی شعر بزنید که یک عده شاعر و به قولی متخصص دور هم جمع شده و اشعار را گزینش می کنند (که حتما سر زدید) ببینید چقدر بازدید کننده و یا مخاطب دارند؟ و چقدر مورد پسند نسل جوان امروز هستند که شعر را نه برای قوام و ساختارش بلکه برای حس درون آن می خوانند.

--------------------------

کامنت پنجم:

برای پست: http://n-poems.blogsky.com/1394/05/07/post-2012/

راستی‏ ‏این‏ ‏شعر‏ ‏ناشناس‏ ‏از‏ ‏آقای‏ ‏آرش‏ ‏شفاعی‏ ‏ست.‏ ‏متاسفانه‏ ‏شما‏ ‏نه‏ ‏چندان‏ ‏در‏ ‏انتخاب‏ ‏شعرهای‏ ‏قوی‏ ‏و‏ ‏مستحکم‏ ‏دقت‏ ‏می‏ ‏کیند‏ ‏‏(‏منظورم‏ ‏البته‏ ‏این‏ ‏پست‏ ‏نیست‏)‏‏ ‏و‏ ‏نه‏ ‏اصراری‏ ‏دارید‏ ‏حتا‏ ‏شعر‏ ‏را‏ ‏از‏ ‏منبع‏ ‏معتبری‏ ‏منتشر‏ ‏کنید.‏ ‏دوست‏ ‏خوبم‏ ‏بعضی‏ ‏اشعار‏ ‏آنقدر‏ ‏در‏ ‏وبلاگ‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏سایتها‏ ‏و‏ ‏صفحات‏ ‏منتشر‏ ‏شده‏ ‏اند‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏یک‏ ‏سرچ‏ ‏ساده‏ ‏بتوان‏ ‏به‏ ‏منبع‏ ‏رسید،‏ ‏مثل‏ ‏همین.‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏بی‏ ‏دقتی‏ ‏به‏ ‏حق‏ ‏شاعران‏ ‏لطمه‏ ‏نزنید.‏ ‏دقت‏ ‏در‏ ‏انتشار‏ ‏شعر‏ ‏خوب‏ ‏و‏‏ ‏همچنین‏ ‏اطمینان‏ ‏حاصل‏ ‏کردن‏ ‏از‏ ‏منبع‏ ‏و‏ ‏نام‏ ‏شاعر‏ ‏‏ ‏به‏ ‏جریان‏ ‏شعر‏ ‏جوان‏ ‏معاصر‏ ‏ما‏ ‏کمک‏ ‏می‏ ‏کند.‏ ‏ممنون

پاسخ:

بله قبول دارم که می شود با کمی جستجو گاهی نام این شاعران ناشناس را پیدا کرد.
فکر نکنید که اصلا جستجو نمیکنم خیلی وقتها خیلی از اشتباهات فاحشی که همه کپی کرده و دقت به آن نداشتن رو به نوبه خودم درآورده و اصلاح کردم.
اما دوست عزیز، وقت بنده هم محدود است و درگیرو دار زندگی ...
اگر احیانا شما فکر میکنید که اپ کردن دو یا سه شعر در هر روز در وبلاگ - با حدود 8 هزار بازدید در روز - 5 دقیقه وقت می برد و به هین آسانی ست، سخت در اشتباهید دوست من.
هر چند که معتقدم نگاه شما به شعر کمی سخت گیرانه و به این وبلاگ کمی غیر منصفانه و بعضا با تندی بوده! اما باز هم از توجه و نقد شما ممنونم.
خودم فکر میکنم اخیرا انتخابهام کمی سخت گیرانه تر شده و شاید خیلی از اشعاری که قبلا منتشر کرده ام، اگر امروز بود منتشر نمی کردم.
کما اینکه شاید نظر برخی از خوانندگان ثابت و قدیمی خلاف این باشد!
برقرار باشید

نظرات 17 + ارسال نظر
نازنین. پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ب.ظ http://aramgah-92.blogfa.com

این وبلاگ برای من آرامش بخش ترین گوشه ی فضای مجازیه... بی هیچ تعارفی.

ممنون از نگاه پر مهر شما

کامیلا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:22 ق.ظ

وبلاگ بی نظیری دارین... با اینکه فارسی زبان اول من نیست اما همیشه عاشق شعر و ادبیات فارسی بودم و به جرات می تونم بگم پیدا کردن این وبلاگ سال هـا پیش در سرچ گوگل یکی از اتفاق های خوب برای من بود ... چون اینجا برام مثل همون کوچه باغ زیباو پر از ارامش هست که سال هاست هـیچوقت از گشتن و خوندن اشعار زیبایی که انتخاب می کنید خسته نشدم و به خاطر اینکه هستین و می نویسین و باعث دلگرمی هستین یک دنیا ازتون ممنونم...
خسته نباشید

از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم. مانا باشید

بهرام محمودی چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ب.ظ http://ghazalparse.blogfa.com

نیمای عزیز
به متانتت در سخن گفتن و انتقادپذیریت احسنت میگم رفیق
امیدوارم همیشه همینگونه با احترام و آرامش و باحوصله جواب انتقادها را بدهید
شک نکن هر کسی نمیتونه اینگونه انتقادپذیر باشه و به انتقادها که گاهن تند و پر از واژه های نازیبا هستند رو اینگونه با احترام و بامنطق پاسخ بده
بازم سپاس که هستی و مینویسی تا بخوانیم
موفق باشی و صبور و پرانرژی مثل همیشه

سلام
لطف شما مستدام نازنین دوستم، آقای محمودی عزیز

دخترباران دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ق.ظ http://baz-baranbataraneh.persianblog.ir/

اینهمه حوصله گذاشتین برای جواب دادن به حرفاش؟؟
واقعا می ارزید؟

هرکی خوشش نمیاد،نخونه!نیاد!سرنزنه!

رهاش کن برادر...بعضی ها عادتشونه باتخریب وتحقیر دیگران،خودنمایی کنند.
این ادعاها می تونست راست ودرست باشه اگر بی غرض ومرض عنوان میشد.
اما من جز خودبینی توی اون کامنتها چیزی ندیدم.

بارادت واحترام همیشگی
دخترباران

سلام
نه خب درسته که لحن پیام ها بعضا تند بود اما در هر حال بنظرم اومد که هدف اصلاح و بهبود وبلاگ هست. حالا طبق نظر و عقیده ایشون.
من هم پستش کردم تا شاید دیگر دوستان هم اگر با ایشان هم عقیده هستند واقعا فکری به حال وبلاگ کنیم :)
سپاس از همراهی پر مهرت باران عزیز

هادی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:50 ب.ظ

نیمای عزیز! وبلاگ شما بسیار زیبا هست و شعرهای خوبی هم انتخاب میکنی و من دوس دارم این وبلاگ رو.
این اقای منتقد، یادشون رفته که این یک وبلاگ شخصی هست نه یک رسانه رسمی.
انتخاب شعرها و متن ها هم علاوه بر نکات ادبی و فنی، ملاکهای شخصی هم دارن که هیچ اشکالی نداره. هرکس به هر اندازه که بتونه، از وبلاگ شما میتونه استفاده کنه.
سپاس
هادی از کابل

سلام اقا هادی عزیز
به نکته قشنگی اشاره کردی.
ممنون از حسن توجه و همراهی پر مهرت

ژن کاذب شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من هم بکی دوساله به وبلاگ شماسر میزنم ..
اعتراف میکنم هر شعری خواستم اینجا پیدا کردم .. ممنون از تو ..
مدتی هم هست که بر پایه وبلاگ شما، گروه شعری در واتساپ راه اندازی کردم و چند نفری هستیم از خوندن شعر، مخصوصا شعرهای وبلاگ شما لذت می بریم ...
خسته نباشی رفیق .. سایه ات مستدام باد ..

سلام. زنده باشید
لطف شما مستدام

ژن کاذب شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من هم بکی دوساله به وبلاگ شماسر میزنم ..
اعتراف میکنم هر شعری خواستم اینجا پیدا کردم .. ممنون از تو ..
مدتی هم هست که بر پایه وبلاگ شما، گروه شعری در واتساپ راه اندازی کردم و چند نفری هستیم از خوندن شعر، مخصوصا شعرهای وبلاگ شما لذت می بریم ...
خسته نباشی رفیق .. سایه ات مستدام باد ..

زنده باشید

ل.م شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ق.ظ

استاد ؟!!!! ... شاگرد ؟!!! نیماااااااااااااا !!!!
ممنون که هستی و این برای روح کسی مثل من که تا حد زیادی وقت و زندگیش شلوغه و کمتر فرصت مطالعه داره ...یک نفس عمیقه دوست من.

ما مخلصیم
من هم ممنونم از حضور پر مهرت نازنین دوستم

ل.م شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام نیما جان
می بینم که منتقد سر سخت هم پیدا کردی و با این پستی که گذاشتی تقریبا یه رفراندوم برگزار کردی. اگه این یک رفراندوم باشه نظر من اینه که نقدهای دوست عزیزمون با اینکه بد نیست ... اما خیلی تلخ بیان شده و در بخشهایی هم یک جورایی سلیقه ای نظر دادن. اینکه من از اشعار یغما گلرویی لذت می برم و از شهرهای ... زیاد خوشم نمی یاد کاملا بستگی به حال و هوای فرهنگی و احساسیم داره و این به این معنی نیست که باید اشعار ... به شکل متقن رد شه. البته بعضی دوستان هم تو نوشته هاشون مشکلات ساختاری دارند که این امر بدون شک از چشم ذوقهای سلیم دور نمی مونه و آدمی مثل شما که ذوق چشمگیری در انتخاب اشعار و متون ادبی داره حتما - و خیلی بیشتر از امثال من - متوجه این نقص میشه و اون کاری که درسته رو انجام میده.
اما ... مهمتر از همه اینا ، اینه که هستی و با بودنت دنیای ادبیات تو این گوشه از دنیای ظاهرا مجازی جون گرفته و زیبا ... زندگی میکنه. موفق باشی .

سلام
تعریف استاد از شاگرد که اصلا حساب نیست!
البته همش تعریف هم نبودا. انتقاد هم بود که ما با دل و جان پذیراییم.
به هر حال همین که قابل می دونید یک دنیا ممنون

ضمنا
به روی چشم. حتما دقت بیشتری می شود از این به بعد.
راستش اگر بی دقتی هم میشه برمیگرده به زمان و کمبود وقت.
خودت میدونی که بجز اینجا گزارش های وبلاگ کوهنوردی هم هست
و ...
غالب اوقات سرچ میکنم اما گاهی واقعا وقت نمی کنم که سرچ کنم و مثلا برای فلان شعر نام شاعر رو پیدا کنم که خودش گاهی پروسه زمان بری هست.
زنده باشید مهربان دوستم

زینب شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام
امروز اولین بار بود که وبلاگتونو میخوندم
زیبا بود و عالی

سارا جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام
من به تازگی با وبلاگتون اشنا شدم بنظرم عالیه
شاد و موفق و سلامت باشید

پونه پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ب.ظ

من مدتهاست که به وبلاگتون سر میزنم و واقعا وبلاگ خوبی دارین ، از انتقادهای بیجا بگذرید،
براتون آرزوی موفقیت بیشتر میکنم .
مانا باشید

مانا باشید خانم پونه

صفیه پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام و خدا قوت
همیشه دوست داشتم وبلاگتونو
چه بسیار حرفایی ک داشتم و از شعرای وبلاگ شما برای گفتنش استفاده کردم تو این چند ساله.
ممنون ک هستین

درود بر شما
همیشه باشید دوست من

مهدى ، ج ، و پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام آقا نیماى عزیز ، خسته نباشید ، من تقریبا سه ساله با وبلاگ شما آشنا هستم و تو فیسبوک هم با شما هستم ، و همیشه از اشعارى که انتخاب مى کنید لذت بردم گرامى ،
همیشه براتون آرزوى موفقیت و شادى مى کنم ،
همینطور به جمع آورى اشعار براى وبلاگتون ادامه بدید لطفا ...

سلام و درود آقا مهدی
لطف شما مستدام

عاطفه پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام. راستش اقا نیما حدود سه سال پیش وقتی برای اولین بار با وبلاگتون اشنا شدم هرگز تصور نمیکردم که شما بتونید به این روند جمع اوری اشعار ادامه بدین. همیشه میگفتم بلاخره یه روز خسته میشید و کنار میکشید اما حالا میبینم که هر روز بهتر از روز قبل به این کار خوبتون ادامه میدین.با وجود تمام درگیری ها و دغدغه ها کار با ارزشتون قابل تحسینه. به هر حال شاید یه سری مخالف و منتقدهم داشته باشین ولی به نظرم دیگران نباید زیاد سخت گیری کنن. من میام اینجا چون فضاش بهم ارامش میده و حالم خوب میشه .فکر میکنم هدف وبلاگ هم به اشتراک گذاشتن این احساس لذت بخش باشه. به هر جهت بهانه ای شد تا به سبب تلاش مداومتون بهتون یه خسته نباشید درست و حسابی بگم. به امید موفقیت بیش از پیش

سلام و درود بر شما عاطفه خانم
سپاسگزارم

علی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام دوست من ، خیلی خوشحالم که وبلاگت رو دنبال میکنم ، شبیه این آدم ها زیادن چون اینجا ایرانه و مردم روش انتقاد کردن رو هم بلد نیستن و باز خوشحالم که شعرای انتخابیت با تمام صلیقه ها و دور از هر گونه قضاوت و صرفا از روی احساس خوب داشتنه . من هر روز به اینجا میام تا این انرژی خوب رو از تو دریافت کنم وباز مرسی دوست من

سلام. زنده باشید علی آقا
ممنون از لطفت

ری را چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:56 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت نیمای عزیز.. من فقط میتونم به ایشون بگم به عمل کار برآید به سخندانی نیست!!! ایشون اگه اهل عمل بودن ک نمیومدن حرف بزنن.. دنیای ما ایرانیها پره ازین نوع آدما.. من یکی از چندین نفری هستم ک چندین مدته شمارو به صفحه اصلیه گوشیم اضافه کردم و هر روز سر میزنم بهتون.. مانا باشید و زنده.. دوستون دارم

زنده باشید خانم ری را. سپاسگرارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد