کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

نام تو

تمام اسم ها چیزی از نام تو را دارند
یک الف
یک یاء
مکث نرمی میان برجستگی دو هجا
گاهی حتی مثل نام تو
طنین ناقوس های عید پاک را دارند

با این همه هیچ کس نیست
که صدایش کنی
و طعم دهانت عوض شود...

"
بهار منصوری"

--------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

تنها پرانتزی
که دوست ندارم بسته شود
لبان توست
وقتی می خندی

"ناشناس"


نظرات 9 + ارسال نظر
ملیحه ترکمن زاده برای شهلا جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ق.ظ http://hottippa.blogfa.com

سلام بانو
نخست اینکه این نام برای من نا آشناست و با اینکه تمام بچه های دوران تحصیل به یادم نیست ولی یقین دارم دوستی با این نام نداشته ام و این اسم متاسفانه برایم خاطره ای را زنده نکرد.
من زاده ی تربت حیدریه و بزرگ شده ی همانجا هستم و متولد 58
اینها شاید نشانی باشد از بودن من یا نبودنم.
به هر حال خوشحالم که مادر شما بعد سالها هنوز و هنوز دنبال احساس یادهاست و امیدوارم دوست عزیز خود را پیدا کرده و دلی از تنهایی خالی کند.
آمین.
سر فرصت ایمیل خواهم زد
حتما

شهلا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام خانم ترکمن زاده مادر من خانم شهلاپرزده فکر میکنند که همکلاسی شما بوده اند البته خیلی دنبال هم کلاسی اش کشت ولی پیدا نکرد میشه لطفا با آدرس ایمیل زیر با شما ارتباط داشته باشم شاید مادرم دوستشوپیدا کرد.مرسیmaryamamani822@yahoo.com

سلام
پیام شما رو به خانم ترکن زاده رساندم

ملیحه سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:25 ق.ظ

ممنون برای یادآوریتون.
چشم حتما کپی میگیرم.

ملیحه ترکمن زاده سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:09 ق.ظ http://hottippa.blogfa.com

سلام دوباره
من با کمال میل و افتخار شمارو لینک کردم
آقا نیما باید خدمتتون عرض کنم متاسفانه به خاطر سکته ای که بلاگفا طی دوماه اخیر زد ،نزدیک به صد و خورده ای از اشعار و نوشته های طنز من حذف شده و متاسفانه نوشته های سال 92 من باقی مونده که بیشتر جهت باز بودن وب ذخیره شده اما اشعار سالهای 93 و94 من حذف شده ،امیدوارم بلاگفا امانت دار خوبی باشه و نوشته های حذف شده ی من و سایر دوستان رو برگردونه ، حالا خدارو شکر من از تمام دل نوشته هام کاغذ نوشت دارم اما حس میکنم وبلاگم می لنگه بدون پا .
ممنون از اینکه به من سر زدین و برای گذاشتن نظر اذیت شدین.
امیدوارم روزی برسه که سایت هایی مثل سایت شما اشعار ملیحه رو هم به روز کنن

ملیحه ترکمن زاده سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ق.ظ http://hottippa.blogfa.com

سلام نیمای عزیز
صبح به خیر
سپاسگذارم از لینکتون

ملیحه ترکمن زاده دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:15 ب.ظ http://hottippa.blogfa.com

سلام دوست عزیز و خوش ذوق و شعر دوست من.
من ماه هاست دارم وبلاگ شمارو و تمام زیر و لم و لینکهاش رو مطالعه میکنم و یادداشت برداری میکنم.
مرحبا
بسیار عالی
خسته نباشید

خسته نباشید.

سلام
زنده باشید خانم ترکمن زاده عزیز

از نکاه پر مهر شما بی نهایت سپاسگزارم

رویا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:48 ب.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com

گویا راه خانه ات را گم کرده ای ... 

مدام درکوچه خیال من ، 

راه می روی . 

 

زهرا نادری

ل.م دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ق.ظ

دوست جان خودتی...
قشنگه دیگه...

ل.م دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام نیمایی....چه خبره این روزا ؟!!!!! شعرهای وبلاگت یکی از یکی قشنگتر و درخشانترند .... مرسسسسسسسسسسسسی.

سلاااااام. قشنگ میبینی دوست جان.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد