کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺁﯾﯽ

ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺁﯾﯽ
ﺷﺒﯿﻪ ﻣﺎﻫﯽ ﺍﯼ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﮐﻪ
ﺍﺯ ﺷﺎﺩﯼ
ﺩﺭ ﺗﻨﮓ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﻤﯽ ﮔﻨﺠﺪ
ﻣﯽ ﭘﺮﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ،
ﻭ ﺩﺭ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﻏﺮﻕ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ !

"ﻣﻬﺪﯼ ﺻﺎﺩﻗﯽ"

نظرات 7 + ارسال نظر
فرناز شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ب.ظ http://farnaz67.blogfa.com

قایقت می شوم

بادبانم باش

بگذار هر چه حرف پشتمان می زنند مردم

باد هوا شود

دورترمان کند.

"رضا کاظمی"

شکوفه شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:18 ب.ظ

عاااااااااالی.
مرسی از وبلاگ خوبتون

ahmad جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:21 ب.ظ

هواتو کردم
من حیرون تو
این روزا
هواتو
کردم

دلم میخوادت
میخوام بیام
تو آسمون
دورت
بگردم

mywritings جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ق.ظ http://mywritings.rzb.ir/

سلام خوبی؟
وبلاگ خوبی داری
خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنی و نظرت رو بگی
و همینطور تبادل لینک کنیم

حوا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ق.ظ

قوی‌ترین مردان جهان

پستچی‌ها هستند که نمی‌دانند

چه حجم عظیمی از درد و اندوه را

با خود حمل می‌کنند

از آنها قوی‌تر تویی

که می‌توانی تنها با چند کلمه

کمر مرا بشکنی!

مژگان عباسلو

زویا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:23 ق.ظ http://royaymah.blogfa.com/

مردم مدام از تو سوال می کنند
لبخند می زنم و می گویم :
نه، نه، چیزی بین ما نیست !

دروغ که نگفته ام
مگر چیزی بین من و توست
جز یک "پیراهن" ؟!


*مهدی صادقی*

یه عاشق چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:43 ب.ظ

بسیار زیبا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد