کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ﺗﻮ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ

ﺗﻮ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ

ﻭ ﻣﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﮐﺎﺭ ﺭﻭﯼِ ﺳﺮﻡ ﺭﯾﺨﺘﻪ !

ﺧﺎﻃﺮﺍﺕِ ﺯﯾﺎﺩﯼ

ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺍﺭﻡ ...


"ﻣﻬﺪﯼ ﺷﺎﯾﺎﻥ"

-----------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

لطفا هی نپرس

دلتنگی چه معنی دارد؟

دلتنگی معنی ندارد ...

درد دارد!

"ناشناس"

نظرات 4 + ارسال نظر
دخترک روستایی چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام.
بله شما سلام نداده بودید ولی من که سلام داده بودم منظورم با خودم بود که هیچ جواب سلامی از شما نشنیده بودم.

سلام

رویا سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:54 ب.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com

دخترک روستایی سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام.
به نظر من وقتی یه نفر سلام میکنه جوابش حتما واجبه یا شما عادت یه سلام کردن یا جواب ندارید یا نظر قبلی منو به دقت نخوندید واقعا شما هم چند تا از سروده های خوب رو خودتون رو در و دیوار چسبوندید؟همیشه فکر میکردم شاید خودم فقط اینکارا رو انجام بدم چون خیلی ها فقط بلدند مسخره و ایراد بگیرند

سلام نداده بودم!!
ببخشید. سلااااااام. صبح شما پر فروغ

دخترک روستایی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام.
چقدر من از این سروده ها خوشم میاد به نظر من وب شما خوبه یادم باشه ازط چند تا سروده های خوب کپی بگیرم و رو دیوار و کمدم نصب کنم و درضمن بهم نگید این دختره دهاتی چرا میخواد کپی و رو در کمدش نصب نه اگه هر کسی بخواد این جور فکر کنه منم از همین حالا در جوابش میگم هر جور که راحت باشم عمل میکنم و اونجوری که دوست دارم زندگی میکنم.

نه خب چه اشکال داره!
منم الان چند تا از شعرهایی که خیلی خاص بودن برام، رو در و دیوار محل کارم چسبوندم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد