کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ﻧﯿﻤﮑﺖﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﺪ ﭼﯿﺪﻩﺍﻧﺪ!

ﺗﻮ ﺭﻭﯼ ﻧﯿﻤﮑﺘﯽ ﻧﺸﺴﺘﻪﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﺳﺮ ﺩﻧﯿﺎ

ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺁﻧﭽﻪ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺴﯽﺳﺖ ﮐﻪ

ﺁﻥ ﺳﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭﯼ ﻧﯿﻤﮑﺘﯽ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺍﺳﺖ

ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺁﻧﭽﻪ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﻮﯾﯽ!
ﻧﯿﻤﮑﺖﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﺪ ﭼﯿﺪﻩﺍﻧﺪ ...!

"زویا پیرزاد"




+ زویا پیرزاد (زاده ۱۳۳۱ در آبادان) نویسنده معاصر ارمنی‌تبار ایرانی است. او در سال ۱۳۸۰ با رمان "چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم" جوایز مهمی همچون بهترین رمان سال پکا، بهترین رمان سال بنیاد هوشنگ گلشیری، کتاب سال وزارت ارشاد جمهوری اسلامی و لوح تقدیر جایزه ادبی یلدا را به دست آورد و با مجموعه داستان کوتاه "طعم گس خرمالو" یکی از برندگان جشنواره بیست سال ادبیات داستانی در سال ۱۳۷۶ و جایزه «کوریه انترناسیونال» در سال ۲۰۰۹ شد. وی از معدود نویسندگان ایرانی است که تمام آثارش به فرانسوی ترجمه شده‌است.

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشید جمعه 18 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 08:32 ق.ظ

باسلام و احترام؛
عذر میخوام این متن زیبارو من سال ۸۸ خوندم ولی الان میبینم که سال ۹۴ رو تاریخ زدین...فقط از روی کنجکاوی و حسی که من به این متن دارم سئوال کردم،ممنون میشم اگه جوابم رو بدین...

سلام. خب قطعا جای دیگه این متن رو خوندید.
چون تاریخ افتتاح این وبلاگ از سال 90 هست.
برقرار باشید

محمد دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ب.ظ

Amazing! http://www.myfreegems.com/ - I got free Clash of Clans gems here! Get yours too in less than two minutes!! Everybody is already using free gems from here. (GBD367hprT)

گل ناز جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ق.ظ http://golenazj.persianblog.ir

بسیار زیبا.

فریبا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:00 ب.ظ

عالیه همه کتابهاشونو خوندم

فرناز پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:06 ب.ظ http://farnaz67.blogfa.com/

آدمها آنقدر زود عوض می شوند

آنقدر زود که تو فرصت نمیکنی به ساعتت نگاهی بیندازی

و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است!

چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم
زویا پیرزاد

میلاد ج چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:01 ق.ظ http://jammi.blogsky.com

با درود
خواندمت و لذت بردم. وبلاگ زیبا و خواندنی داری. امیدوارم همیشه در حال پیشرفت باشی.
خوشحال میشم به منم سر بزنی.
در ضمن خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگه مایل بودی در خدمتم
با سپاس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد