کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من همیشه دیر می رسم!

گاهی زود می رسم
مثل وقتی که به دنیا آمدم
گاهی اما خیلی دیر
مثل حالا که عاشق تو شدم در این سن و سال
من همیشه برای شادی ها دیر می رسم
و همیشه برای بیچارگی ها زود!
و آن وقت یا همه چیز به پایان رسیده است
و یا هیچ چیزی هنوز شروع نشده است
من در گامی از زندگی هستم
که بسیار زود است برای مردن
و بسیار دیر است برای عاشق شدن
من باز هم دیر کرده ام
مرا ببخش محبوب من
من بر لبه ی عشق هستم
اما مرگ به من نزدیک تر است.

"عزیز نسین"

------------------------------------------------------


+ مَحمَت نُصرَت معروف به عَزیز نَسین ( ۱۹۱۵-  ۱۹۹۵) نویسنده، مترجم و طنزنویس اهل ترکیه است.

-------------------------------------------------------


+ و من همیشه دیر رسیدم.  شاید هر بار با قطار قبلی باید می آمدم... زنده‌یاد منزوی

++ تو نیستی و صدای تو هوای خوب این خانه است...

نظرات 6 + ارسال نظر
علی دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام ، منونم از این انتخابت ، خیلی

چاپ کتاب دانشجویی دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.sadako.blogsky.com

خوشبخت، کسى است که به یکى از این دو چیز دسترسى دارد: یا کتاب‌هاى خوب یا دوستانى که اهل کتاب باشند. (ویکتور هوگو)

از هم اکنون به فکر تقویت رزومه تحصیلی و شغلی خود باشید.
فرصتی برای دیده شدن > چاپ هر گونه کتاب دانشجویی/ تالیفی/ ترجمه/ کار گروهی/حتی مطالب وبلاگتان، شعر یا هر دلنوشته دیگر
تبدیل پایان نامه به کتاب، ویژه تقویت رزومه (مصاحبه دکتری Ph.D)
(مقایسه کنید = ارزش هر کتاب تالیفی 15 الی 22 نمره / کتاب ترجمه 5 نمره
مقاله علمی پژوهشی چاپ شده 5 نمره / علمی ترویجی 2 نمره و ISI دارای 7 نمره است)
تیراژ محدود، حتی 20 جلد (درج در شناسنامه کتاب 1000 جلد)
با هزینه اندک (کمتر از یک میلیون تومان) بدلیل درنظر داشتن تنگناهای مالی دانشجویان
با احتساب 17 ٪ تخفیف برای کتاب اولی ها و 5 ٪ تخفیف ویژه بلاگفایی ها
با راهنمایی گام به گام 24 ساعته؛ از ارسال متن تا چاپ و تحویل کتاب (ویژه کتاب اولی ها)
بدون حضور شما در تهران (ویژه شهرستانیها)
ارسال متن با ایمیل/ واریز هزینه با عابر بانک/ ارسال کتب با پست
با کلیه مجوزهای قانونی از وزارت ارشاد، اداره شابک ISBN ، فیپای کتابخانه ملی ایران و ...
باشگاه علمی و پژوهشی ساداکو
Sadako Scientific and Research Club
クラブ 科学的 と 研究 禎子

اکبر دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:52 ب.ظ http://yaran6157.blogfa.com

سلام نیماجان...
بدون تو..
کاغذ پاره اى سرگردان
و سوزان...بر امواج بى امان بادم...
...............................................
دوباره بهت سر زدم.. باید فراموش نکرد...
در ضمن من شمارو لینک کردم.. اگه امکانش هست شماهم منو لینک کن..

مسافر دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:24 ب.ظ http://nazafarinan.blogfa.com

سلام شعرهاتون نفس گیرند.همیشه از دیدن وبلاگتون حس غریبی پیدا می کنم
برای عاشقی کردن هیچ وقت دیر نیست.
ممنون از اینکه به من سر زدین.

ممنون
لطف شما مستدام

Aseman دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

ﻭﻋﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺷﯿﺮﯾﻨﺖ
ﺷﺒﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻮﺩ
ﺑﺮ ﮔﯿﺎﻫﯽ ﺳﻮﺧﺘﻪ
ﺣﺎﻻ
ﭘﺎﯾﯿﺰ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ
ﺩﺍﺭﺩ ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺍﺯ ﺑﺮﺍﺑﺮﻡ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﺩ

رویا دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ق.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com

سلام
خیلی زیباااااا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد