کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

وقتی که دلم برایت تنگ می شود...

نه از کلاغ می ترسم

نه از پاسبان

تمام کوچه های دنیا را بن بست می کنم

وقتی که دلم برایت تنگ می شود!

 

"نسرین بهجتی"

نظرات 6 + ارسال نظر
هدایت پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:08 ق.ظ http://shaijan.blogfa.com

سلام .و درود بر خردمندی شما
در ضمن اشعار زیبایی را در وبلاگ می گذارید همچنین شعر سرکار خانم بهجتی را ...
موید و پیروز باشید

زویا چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:08 ب.ظ http://royaymah.blogfa.com/

فاصله ها به من آموخته اند
چگونه گریه را بنویسم
در ساعت دلتنگی
واژه ها
اشک دست هایم می شوند...

*درود دوست گرامی بعد از مدتی غیبت با 22 پست جدید آپ هستم[گل]

ملودی چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:02 ب.ظ

عشق خسته نمیشود
اگر گاهی به زانو می آید،
ملتمس نفسی است که معشوق دلشکسته
در سینه حبس کرده است
عشق بی هم نفس میمیرد ،
معشوق من نفس بکش !

روزگارت به عشق نیما

ملودی چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ب.ظ

هـی تو!
خسته نمی شوـی از هر ثانیه
قدم زدن رو ی تمامِ واژه ها ی ذهنم؟!
که هر بار برای نوشتن ِشان
باید آویزانِ تک تکِ ِشـان شوم .....
تا تو را!
مالِ خودم را .....
به من بسپارند .....
بنشین جانِ دلــم !
خسته ام

عالی بود
متل همیشه

ناز و نیاز چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ http://nazoniaz92.blogfa.com/

دلتنگم و دیدار تو درمان منست
بیرنگ رخت زمانه زندان منست
بر هیچ دلی مباد و بر هیچ تنی
آن چه از غم هجران تو بر جان منست ..

{ مولوی }

ل.م چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:43 ب.ظ

"شش ریشتر شیدایی"

هنگامی که زلزله آمد
دانستم همچنان...
عاشق توام.

وقتی سایه ام حتا ...پیشاپیش من می گریخت
در هراس این که ارتفاع سقف پایین بیاید
من تنها به تو فکر می کردم
که چه می کنی
و چرا رسم روزگار اینگونه شد
که نتوانم - حتا به بهانه ی زلزله -
در آغوشت بگیرم
و پناهت دهم از ترسی
که می دانستم در آن دم دچار آنی

به تو فکر می کردم
که پریشان
این سو و آن سو می روی
و من نیستم
تا تو را به آرامش برسانم...

هنگامی که زلزله آمد
یاد تو بودم
در هیاهوی همسایه هایی
که به کوچه می گریختند...
( یغما گلرویی / باران ... )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد