کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

حقیقت دارد، تو را دوست دارم

حقیقت دارد
تو را دوست دارم
در این باران
می خواستم تو
در انتهای خیابان نشسته باشی
من عبور کنم
سلام کنم
لبخند تو را در باران می خواستم
می خواهم
تمام لغاتی را که می دانم برای تو
به دریا بریزم
دوباره متولد شوم
دنیا را ببینم
رنگ کاج را ندانم
نامم را فراموش کنم
دوباره در آینه نگاه کنم
ندانم پیراهن دارم
کلمات دیروز را
امروز نگویم
خانه را برای تو آماده کنم
برای تو یک چمدان بخرم
تو معنی سفر را از من بپرسی
لغات تازه را از دریا صید کنم
لغات را شستشو دهم
آنقدر بمیرم
تا زنده شوم.

 

"احمدرضا احمدی "

از مجموعه: "قافیه در باد گم می شود"

کتاب: می گویند بیرون از این اتاق برف می بارد (گزینه اشعار)


نظرات 4 + ارسال نظر
روی بنمای یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:08 ق.ظ http://ruybenmayo.blogfa.com

باران باشد
تو باشی
یک خیابان بی انتها
به دنیا می گویم: خداحافظ
گروس عبدالملکیان
.
.
چقدر دنیای شاعران به هر نزدیکه
+ سلام. صبح شما بخیر و شادمانی

ل.م پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ب.ظ

مادر پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:01 ق.ظ

درود برشما،بسیار،بسیار،وبلاگ زیبایی دارید.....خدا قوت

نسرین بهجتی چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام ممنون از اطلاع رسانیتان شعر زندگی را ورق بزن شعر من است و بنام من ثبت شده لطفا هر جا دیدید اعتراض کنید ممنونم

سلام
قلمتان ماندگار خانم بهجتی بزرگوار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد