کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

وقتی می‌آمدی

دلم می‌خواست

وقتی می‌آمدی خواب باشی

بعد من درچشم‌های تو نگاه می‌کردم وُ

خودم را می‌دیدم

 

می‌خواستم وقتی بیایی

هوا خوب باشد

شب اگر بود ماه داشته باشد

_آن‌هم قشنگ

وَ روز اگر بود، روزیش  هم، همراهِ خودش بود وُ

آفتابَ‌ش ناز تابیده بود

 

وقتی می‌آمدی دلم می‌خواست

بهار شده باشد

یا پاییز یا زمستان یا..

هرچی!

 

وقتی می‌آمدی

دلم می‌خواست

بیایی.

 

"افشین صالحی"

نظرات 3 + ارسال نظر
هم قافیه با باران پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ق.ظ http://hamghafiebabaran.blog.ir

سلام بزرگوار

در صورت تمایل به لینک متقابل لطفا ما را مطلع فرمایید.

با احترام
هم قافیه با باران

اگر تنهایی دندان دربیاورد..... چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ب.ظ http://mahtiti1393.blogfa.com

وقتی می‌آمدی

دلم می‌خواست

بیایی.

خیلی دوست داشتم این تیکشو ......


من دوست دارم شعرهایی رو که می ذارین رو وبلاگتون .... تو رو خدا وبلاگتون رو نبندین یه روزی روزگاری ......

ملودی سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:36 ب.ظ

عشقت باید تو بغلت باشه

محکم تو سینه خودت فشارش بدی

تا نفسش بند بیاد

جیغ بکشه

دور خودت بچرخی و بچرخونیش

این قدر بچرخی ... این قدر بچرخونی ...

بچرخی ... بچرخونی ... بچرخی ... بچرخونی ...

تا سر هر دوتانو گیج بره پهن شید رو زمین

بعد چشماتونو ببندید

دنیا دور سرتون بچرخه ... بچرخه ... بچرخه ...

بعد خوشحال باشی که چقدر زورت زیاده

که تونستی دنیا به این بزرگی رو بچرخونین

دو نفری...

ممنون نیمای عزیز
و بیشتر بخاطر حوصله و وقتی که برای آپ کردن وبلاگتون میگذارید. سپاس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد