کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

هر روز صبح ...

هر روز صبح

بند کفشهایت را که می‌بندی

بند دلم پاره می شود

و تا شب که برگردی

دلم با کفش های تو ‌، هزار راه می رود

 

قربانت گردم

دیگر خوب می‌دانم

به پای تو که نه

به دست تو پیر خواهم شد!

 

"مهدی صادقی"

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:37 ب.ظ http://ruybenmayo.blogfa.com

هر وقت قصد می‌کنم دیگر از تو ننویسم
باران می‌بارد ..
نغمه‌ای زمزمه می‌شود
کسی از تو می‌پرسد
خاطره‌ای جان می‌گیرد !
و من در کشاکش این نبرد نابرابر
همیشه مغلوب می‌شوم
نبودنت درد می‌کند!
درست مثل روز اول ...
شایدم کمی بیشتر

من به دستهای خالی‌ام خیره می‌شوم
و در ناباوری‌های بی‌رحمانه‌ی تمام روزهای نبودنت
دست‌های خالی‌ام ... جای خالی‌ات ... نبودنت
و این پاهای خسته‌ی بی‌پرسه
درد می‌گیرد ..



نیکی‌ فیروزکوهی

عرض ادب نیمای عزیز
هوای شهر ما بارونیه.
لحظاتتون به طراوت باران

خاتون شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام و عصر بخیر
شعرهای جناب صادقی واقعا زیباست
مرسی از انتخابهای زیبایتان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد