کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بی تو

بی تو
هر پاره‌ی دل‌ام را
به نام کسی دیگر کرده‌ام
به نام هرکسی که
کمی یا دمی

شبیه تو بود ..


"سیدعبدالحمید ضیایی"

 

برگرفته از وبلاگ:

http://nazoniaz92.blogfa.com/

-------------------------------------------------------------------------


 


+ 7 آبان، روز جهانی کوروش بزرگ گرامی باد.

نظرات 7 + ارسال نظر
اکبر پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ق.ظ http://yaran6157.blogfa.com

سلام نیما جان.. من اولین حضورم در جمع شما دوستان هستش.. محبت کن به وبلاگم سر بزن.. قربان شما...
درود بر تمام انسانهای آزاده

فاطمه چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ق.ظ

خودم را به فروش گذاشته ام
چوب حراج زده ام به رویاهایم
کسی بیاید مرا بخرد
برنگرداند

رودخانه ای درسرم دارم
پر از قرل آلای دیوانه
خواب هایی
که خواب شان را حتی کسی ندیده

درخت انگوری درسینه دارم
مست
سر از شانه هایم درآورده
دختران همسایه از انگورهایش می چینند

چند تا کلمه دارم
که بیشترشان دوستت دارم است
چند شعر
که هنوز جایی نخوانده ام

و چتری که هیچ بارانی بغلش نکرده
در سرم رویاهای زیادی دارم
اتاقی کوچک
و یک تنهایی بزرگ
آنقدر بزرگ
که همه ی اینها را درخود گم کرده است

جلیل صفر بیگی

محمد شیرین زاده شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ق.ظ http://m-bibak.blogfa.com

سلام نیما جان چن تا شعر نو نوشتم تو وبم بیا اگه خوشت اومد بذار تو وبت از خودمه

خاتون پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ب.ظ http://ghobaaar.blogfa.com/

سلام و روز بخیر
روز جهانی کوروش بزرگ این پادشاه عادل و بی نظیر درجهان گرامی باد
عدالتش همیشه زبان زد دنیاست

سارا پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ

به کوروش به آرش به جمشید قسم به نقش و نگار تخت جمشید قسم

که ایران همی قلب و خون من است گرفته ز جان از وجود من است

بخوانیم این جمله در گوش باد چو ایران نباشد تن من مباد

رویا چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام
روز جهانی کوروش بزذگ کرامی

ل.م چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ

مرسسسسی ...آبانی بود دیگه...آبانی ها همینطورن. روحشون بزرگه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد