کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو را به اندازه نفسم دوست دارم

نمی دانم
تو را به اندازه‌ی نفسم دوست دارم
یا نفسم را به اندازه‌ی تو!؟
نمی دانم ..
چون تو را دوست دارم نفس می کشم
یا نفس می کشم که تو را دوست بدارم!؟
نمی دانم ..
زندگی‌ام تکرار دوست داشتن توست،
یا تکرار دوست داشتن تو، زندگی ام !
تنها می دانم:
که دوست داشتنت
لحظه، لحظه، لحظه‌ی زندگی ام را می سازد
و عشقت
ذره، ذره، ذره ی وجودم را !

"
عادل دانتیسم"

----------------------------------------------------------------

 

------------------------------------------------------------------------


+ شاید یه چند روزی نباشم. پیشاپیش عید سعید قربان بر همه دوستان و همراهان خوبم مبارک!


نظرات 24 + ارسال نظر
nila یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:01 ب.ظ

خدای قربون حکمتت یاکسی روبهمون نده یااگه دادی پس نگیر،نوکرتم بنده هاهم هدیه هاشونو پس نمیگیرن که....

پری شنبه 11 دی‌ماه سال 1395 ساعت 10:08 ق.ظ

خوب بود :

Azita شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 ق.ظ

بسیار زیبا و فوق العاده، براستی آنچه از دل برآید بر دل نشیند . از عمق وجودم حسشون کردم .

بهار دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ق.ظ

فقط میدونم دلم واسه یه بی معرفت تنگ شده که خیلی دوسش دارم همین

بی قرار پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام
به تازگی با وبلاگتون آشنا شدم دارم به سرعت و بااشتیاق زیاد میخونم اشعارتون و نوشته هاتونو........
نمیدونم چرا یه حس عمیقی بهم میگه منم میتونم بنویسم.....میخام چیزایی که جسته و گریخته نوشتم رو شاید درقالب یه وبلاگ بهش نظم بدم....
خوشحال میشم کمکم کنیدو بهم راهنمایی بدین ...خودتون چطور شروع کردین؟چند ساله که مینویسین؟

سلام
من از سال 88 فکر کنم بود که یک وبلاگ در بلاگفا درست کردم.
دو سه سالی اونجا نوشتم و اون وبلاگ فضاش و نوشته هاش کمی متفاوت با اینجا بود
اونجا گاهی خودم هم مینوشتم اما اینجا خیر.
بعد بنا به دلایل شخصی وبلاگ بلاگفا رو تعطیل کردم و این وبلاگ رو ساختم.

ساختن وبلاگ و وبلاگ نویسی کار سختی نیست اما به روز نگه داشتن وبلاگ آنهم برای چند سال کمی پشتکار و عشق و علاقه می خواهد.
موفق باشید

ملیسا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ق.ظ

نیما جان شعر خیلی زیبایی بود.میشه شاعرشو بگید؟؟؟؟؟؟؟

نام شاعر زیر شعر نوشته شده: عادل دانتیسم

sara یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ق.ظ

بعضی شبا که تا صبح درگیر کارامم، نزدیکای صبح مهموناین وبلاگ می‌شم، عالیه.

پوپک شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ب.ظ

عالی بود
من تازه با این وبلاگ آشنا شدم
اشعار بی نظیرن بالاخص اشعار زیبای شما

Aseman یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:18 ب.ظ http://mosaferejadeh.blogfa.com

بسیار زیبا و دلنشین ومثل همیشه تاثیر گذار...
خسته نباشید آقا نیما ممنون/

درود بر شما آسمان عزیز

kittle girl یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ق.ظ

وایییییی مثل همیشه عالی
عید شما و خانوادتونم مبارک اقا نیما

سپاسگذارم

مهسا شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:43 ب.ظ http://dalanrooh.blogfa.com/

هواپیما داشت سقوط میکرده
همه جیغ میزدن به جز غضنفر!!
میگن:چرا جیغ نمیزنی؟!!
میگه : مال بابام که نیست بذار سقوط کنهیاعلی

مریم شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:49 ب.ظ http://faseledar.blogfa.com

درود سپاس گزارم بابت لینک
پرواز اندازه ی آدمو بر ملا می کنه
هر چی بالاتر می ری
دنیا از دید تو بزرگتر می شه و
تو از دید دنیا کوچکتر

دخترک روستایی شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
عید قربان رو به تمامی مردم و دوستام و هم روستایی های خوبم تبریک میگم و نه تنها این روزها بلکه آرزو میکنم همیشه خوب و خوش باشند.....
خدایا دوستان مرا غرق در شادی و به دور از غم کن آمین....

سلام و سپاس دوست خوبم

حسین پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ب.ظ

عید شما هم مبارک آقا نیما

قلیزاده پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:58 ب.ظ http://mg1389.blogfa.com

بسیار زیبا بود.ممنون

ساقی پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ http://http://yek_tekke_az_aseman.avablog.ir/

تمام شب به دعا و نماز مشغولم
درخت سبز دعا هم ثمر نخواهد کرد
گرفته درد مسافت دل شکسته ی ما
علاج دوری ما را سفر نخواهد کرد

ساقی

همدلی پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام. دوستان اگه سوال روانشناسی دارید یا مشاوره می خواهید به ایمیل hamdeli95@gmail.com سوال خودتون رو بفرستید تا در کمتر از یکساعت جوابتون داده بشه.
به امید روزهای شاد و بی غصه برای همه

خاتون پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ق.ظ http://ghobaaar.blogfa.com/

درود دوست گرامی

هر جا که می روی سفر به سلامت
چشم به راه آمدنت ثانیه ها عجیب می رقصند

سلام و سپاااااس

marjuni چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ب.ظ

خیلی زیبا بود ولی حالم ازاین شعر بهم میخوره دیگه

می فهمم. گاهی اینطوری میشه

الهه چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام جناب نیما، مثل همیشه زیبا... :)
وقتی از گوشی وبلاگتون رو میخوندم متاسفانه یکی از انتخاب های فوق العادتون رو از دست میدادم
آهنگ وبلاگتون عالی واقعا
سپاااااس

از لطف شما سپاسگذارم

افشین چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ http://jenseroya.mihanblog.com/

نیما جان درود

آقا وبلاگت یکی از وبلاگ های مورد علاقه منه . امیدوارم همیشه موفق باشی

درود آقا افشین

رویا چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ق.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com

گفته بودی ...

هر وقت که شعر می نویسی ،

دوستم بدار ...

نمی دانم ،

از این همه شعر نوشتن است ...

که دیوانه وار دوستت دارم ،

یا از این همه دوست داشتن ...

که دیوانه وار شعر می نویسم .

 


واهه آرمن

فاطمه چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:37 ق.ظ

نه
این اختلاف قدیمی
راه به جایی نمی برد
حالا بیا که عادلانه جهان را
قسمت کنیم
آن آسمان آبی بی لک برای تو
این ابرهای تشنه ی باران
برای من
جنگل برای تو
اما نسیم ساده ی عاشق
برای من
دریا برای تو
رویا برای من
اصلا جهان و هر چه در آن هست مال تو
تو با تمام وجودت
از آن من

یدالله گودرزی

سپاس برای این شعر زیبا فاطمه خانم

samira چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ق.ظ

بسیار زیبا بود .سپاسگزارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد