کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

شهرزاد من!

شهرزاد من!
وقتی نیستی
فکر می‌کنم تو آمده‌ای
من هم آمده‌ام
ولی شکل نیافته هستی
هنوز جهان را نساخته‌اند
و من به دنبال زمین می‌گردم
که با انگشت روی زمین خط بکشم
بر تنت
و بگویم خانه‌ی ما اینجاست.

  

"عباس معروفی"

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ل.م شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:45 ب.ظ

خووووب

رویا شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ق.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com

گفته بودی ...

هر وقت که شعر می نویسی ،

دوستم بدار ...

نمی دانم ،

از این همه شعر نوشتن است ...

که دیوانه وار دوستت دارم ،

یا از این همه دوست داشتن ...

که دیوانه وار شعر می نویسم .

 

واهه آرمن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد