کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من با تو باشم

من‌ با تو باشم‌ُ تو با من‌

امّا با هم‌ نباشیم‌،
جدایی‌ این‌ است‌!

خانه‌یی،‌ من‌ُ تو را در برگیرد
وَ در کهکشانی‌ جای‌ نگیریم‌،
جدایی‌ این‌ است‌!

قلب‌ِ من‌ اتاقی‌ با دیوارهای‌ عایق‌ِ صدا باشد
وَ تو آن‌ را به‌ چشم‌ ندیده‌ باشی‌،
جدایی‌ این‌ است‌!

جست‌ُ جو کردن‌ِ تو در تنت‌،
جست‌ُ جو کردن‌ِ صدای‌ تو در سخنت‌،
جست‌ُ جو کردن‌ِ نبض‌ تو در دستانت‌،
جدایی‌ این‌ است‌!

"غاده السمان"

نظرات 2 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام بروای گدای مسکین درخانه علی زن
که نگین پادشاهی دهدازکرم گدارا
دراین روز وشبهای قدر مرا هم ازدعای سرافطاروسحر ازیادنبرید
التماس دعای فراوان

ali چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام
پیشاپیش ضربت خوردن وشهادت امام علی (ع)رابه شماتسلیت عرض نموده ودراین شبهای قدروبهترین روزهای خدا امیداست که مرا هم ازیادنبرید ودردعاهایتان مرایادکنید التماس دعای فراوان
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــــی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد