کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به زندگی دست می کشم

به زندگی دست می کشم

به دکمه ها، به لباس ها

و تو را در تاریکی جستجو می کنم

یکی یکی رویاهایم را به خاطر می آورم

احساس می کنم با زندگی کنار آمده ام

به خاطر تو می خواهم در سرمای زیادی بایستم

سرم را از هر کجای مرگ که باشد

بیرون می آورم

و به تو خیره می شوم

 

"زنده یاد غلامرضا بروسان"

 

کتاب: در آب‌ها دری باز شد / نشر مروارید / چاپ اول، پاییز 1392

 

   

نظرات 4 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:37 ب.ظ http://yadat-hast-migofti.blogfa.com/

هنوز هم دوست داشتن تنها حس مشترک ماست ...
من تو را دوست دارم و تو دیگری را
همین بهانه کافیست که باور کنم
تو دلتنگی هایم را می فهمی ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:32 ب.ظ

کاش برای این کمرنگ شدن راهی پیدا میشد

کدام کمرنگ شدن!؟

سعید ( چاغمان ) چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ق.ظ http://www.chagman2.blogfa.com

سلام نیمای عزیز...
با کمی تأخیر روز مرد و پدر رو تبریک میگم...در مرد بودنش شکی ندارم!...
بهترینها برای شما

درود و سپاس آقا سعید

الی چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ق.ظ

قاصدک می آورد

کوله باری از شبنم

از تن نسیم   ...

یک بغل بوی خوش 

می چینم

و در آغوش پروانه ها

آشیانه می سازم

خانه ای به اندازۀ یک خوشبختی

و اتاقی از خواب گلها  

چشم مهتاب را

بر سقف آن خواهم آویخت

و ستارگان در خلوت شب

داروغۀ آسمان تو می شوند 

از افق چشمانت

پنجره ای می چینم

و در سمت شبم می کارم

و از  یاسهای آویز خیال

بر عریانی آن پرده می کشم

بستری از رؤیا

در ژرفای گلهای سرخ 

می گسترم

بالشی از ناز نیلوفر

بر آن می نهم

و عکس آغوش تو را

بر بالین آن می کوبم

وچلچله ها

که در آرامش آن

قلبت را تخم می نهند

می خزد

سایۀ آغوش تو

بر اندام عشق من 

می چشد لبم

شهد بوسه ات را

در موسیقی آرام قلب من

و ناله های تو در لذّت عشق

وقتی به هیجانی می رسی

که تسلیم می شوم

و قلب ما در هم ذوب می شود  

گم می شویم

در خواب کبوترها

و بالاتر از آسمان 

در کهکشان تو با من

مجذوب تو  می شوم

در مدار جاذبۀ عشق

و تا ابد   ...

بر گرد تو می چرخم
پرویز صادقی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد