کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

آن قدر جذابیت داری که حیرت می کنم

من به بعضی چهره‌ها چون زود عادت می‌کنم

پیش‌شان سر بر نمی‌آرم، رعایت می‌کنم

 

هم‌چنان که برگ خشکیده نماند بر درخت

مایه‌ی رنج تو باشم رفع زحمت می‌کنم

 

این دهانِ باز و چشم بی‌تحرّک را ببخش

آن‌ قدر جذّابیت داری که حیرت می‌کنم

 

کم اگر با دوستانم می‌نشینم جرم توست

هر کسی را دوست دارم در تو رؤیت می‌کنم

 

فکر کردی چیست موزون می‌کند شعر مرا؟

در قدم برداشتن‌های تو دقت می‌کنم

 

یک سلامم را اگر پاسخ بگویی می‌روم

لذتش را با تمام شهر قسمت می‌کنم

 

ترک افیونی شبیه تو اگر چه مشکل است

روی دوش دیگران یک روز ترکت می‌کنم

 

توی دنیا هم نشد برزخ که پیدا کردمت

می نیشینم تا قیامت با تو صحبت می کنم

 

"کاظم بهمنی"

نظرات 3 + ارسال نظر
نیوشا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:51 ق.ظ

عالی بود عاشقش شدم

فریناز پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ق.ظ

خیلی قشنگ بود
بعد از مدت ها از شعری خوشم اومد و تا تهش خوندم

سمانه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ

مانـدن بـه پـایِ کسـی کــه دوسـتَش داری
قَشنـگترین ، اسـارت زندگـی اسـت …!


٠•●ஜ حسیــــن پناهــــــی ஜ●•٠

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد