کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلم تا برایت تنگ می شود

دلم تا برایت تنگ می شود
نه شعر می خوانم
نه ترانه گوش می دهم
نه حرفهایمان را تکرار می کنم

دلم تا برایت تنگ می شود
می نشینم
اسمت را
می نویسم
می نویسم
می نویسم
بعد می گویم
این همه او
پس دلتنگی چرا ؟

دلم تا برایت تنگ می شود
میمِ مالکیت به آخرِ اسمت اضافه می کنم
و باز عاشقت می شوم


"ناشناس"

(منسوب به گروس عبدالملکیان)

 

+ با سپاس از خانم "فرزانه" برای ارسال شعر


نظرات 10 + ارسال نظر
علی داودنبی یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 06:25 ب.ظ

این نوشته عادل دانتیسم هست.

حامد یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام دوست عزیز بنده پیشتر عرض کردم خدمتون که این شعر برای اقای دانتیسم هست.دلیلشم تذکری بود که از جانب خود ایشون به بنده داده شده بود در اینستاگرامشون.همینطور میتونید تو تلگرام اقای دانتیسم این شعر رو بخونید

سلام. فکر کنم وبلاگ بنده لینک اول گوگل باشه برای آقای دانتیسم. اما اگر تمام اشعار و کامنتهای زیرشون رو بخونید متوجه میشید که چرا از یک زمانی به بعد خودم هم شک کردم و دیگه از ایشون شعر نمی زارم.
حتی یک بار در پاسخ به کامنت ایشون گفتم که اگر مدعی دروغ بودن ادعاهای دیگران هستن و تهمت و افترا می دونن باید در اثبات ادعاشون مدرک ارائه کنن همانطور که دو نفر از دوستان شاعر اومدن مدعی شدن و مدرک رو کردن و بنده هم به استناد همون مدارک پذیرفتم و شک کردم ...
و دیگه اینکه به صرف اینکه یکی بیاد بگه در صفحه اینستاگرام فلانی این شعر هست پس به نامش بزن مدرک قابل استنادی نیست.
برقرار باشید

بهرام محمودی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:02 ب.ظ

درودی دوباره
نیما جان متاسفانه چند سالیه باب شده شاعران کمرنگ و ضعیف یا شاعرنماها یکی از سروده هاشون رو که به نظر خودشون زیباترینه به عمد در وبلاگها یا سایت ها به اسم یه شاعر محبوب و معروف می زنن.
از آنجایی که "مرگ مولف" کوچکترین جایگاهی تو ایران نداره و هیچ جا لحاظ نمیشه، این گونه شعرها خیلی زود و به خاطر بزرگی نام شاعر یا نویسنده ش کپی پیست میشه. حتی اگه کمترین بار معنایی رو داشته باشه باز هم بخاطر نام شاعر به اشتراک گذاشته میشه.
حالا هدف این شاعرنماها از این کار چیه؟ خب، به خودشون تلقین میکنن وقتی این شعر با استقبال عمومی مواجه شده ربطی به اسم شاعرش نداره، و بخاطر زیبایی شعر بوده، پس یه کیف آنچنانی میکنن. در ضمن در آینده هم خودشونو با اون شاعر معروف مقایسه می کنند و حتی طلبکار هم میشن آاااای وآآآآی شعر بنده رو دزدیدن و به اسم دیگرون زدن و ...

بله متاسفانه همینطور هست که گفتید.
بزار پس من این شعر رو که مشکوک هست ناشناس بزنم
درود بر شما

Ali شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ب.ظ

با سلام این شعر از آقای عادل دانتیسم هست لطفا اصلاح کنید

سروین بانو پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ب.ظ http://frozen-dream.blogfa.com

به به
کار های مینا جان واقعا به دل میشینن

مسعود پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام ..
آقا این وبلاگ اگر از بین بره ، شعر مدرن خوب از بین رفته ..
دم شما گرم و نفست چاق اندازه گرم ترین شب تابستانی

تمامی شعرها را رج به رج و صفحه به صفحه خوانده ام و سلیقه ات را تحسین میکنم

پیروز باشی

سپاسگزارم. مهرتان ماندگار

کانال اشعار استاد صغیر اصفهانی پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:29 ب.ظ http://meghdad-esfahani.blogfa.com

کانال اشعار شاعر شهیر استاد صغیر اصفهانی ره ایجاد شد.لذا از دوستان شعر و ادب تقاضا میشود ضمن عضویت در این کانال دیگران را نیز به عضویت در این کانال دعوت نمایند
https://telegram.me/saghiresfahani

بهرام محمودی پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام بر نیمای عزیز
یکی از شاخص ترین تفاوت های شاعرانگی گروس با دیگر شاعران آزاد، گریز از متن نویسی این شاعره
طوریکه خیلی راحت میشه فهمید سروده های گروس، متن یا نثر عمودی یا مینیمال نیست و به ضرس قاطع میشه به سروده هاش گفت شعر. اما:
جسارتا این شعری که به اسم گروس عبدالملکیان زدین کمترین شباهت زبانی و فرمی را با سروده های ایشون داره. این ساده نویسی و فرم روایی و داستان گونه ای رو خیلی کم در سروده های گروس دیده ام و به شخصه شک دارم از سروده های گروس عبدالملکیان باشه!
کاش خانم فرزانه اشاره می کردن این شعر تو کدوم مجموعه ی چاپ شده ی شاعر قرار داره.

سلام آقای محمودی عزیز
بنظرم یکی دیگر از دوستان هم تذکر دادند که این شعر برای گروس نبوده و برای آقای دانتیسم است. با نظر شما موافقم ولی با قطعیت نمیتونم نظر بدم.
باید سرچ کنم . سپاس
---------------
سرچ کردم اما هیچ منبع معتبری برای نام شاعر نیافتم. نه گروس و نه عادل دانتیسم.

banoyekhialay چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:26 ب.ظ http://banoyekhialat.avablog.ir/

حتما به وبلاگ من یه سر بزنید و نظرتونو ارائه بدید ممنون

محمد شیرین زاده چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:57 ق.ظ http://m-bibak.blogfa.com

حتی اگر

دستت از من کوتاه باشد

باز هم موهایم را

برایت بلند نگه می دارم

دریچه ی قلبم را می بندم

مبادا

غبار دوست داشتن کسی

روی آن بنشیند

مثل یک مرد

از زنی که به من سپرده ای

مراقبت می کنم


((مینا آقازاده))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد