کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

از تو ممنونم

من اما از تو ممنونم 

همین که هستی و گاهی 

مرا به گریه می اندازی!

همین که هستی و گاهی 

به یادم می آوری 

چقدر تنهایم...!

 

"راضیه بهرامی"

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:46 ب.ظ

نگاه می کنم بهخیابانی که مرا
نه کشانده ای
و نه اتفاقی دیده ای آن جا
اما به یادم می آورد بی تفاوتی ها را
می دانم فرقی برایت نمی کند
کدام رنگ را دوست دارم
وقتی نه آسمان آبی
ونه درختان افرا
یادت نمی اندازند مرا
اما موی سپید این
پیرمرد کنار خیابان هم
برای من کافیست
تا رنگ پیراهن شیری تو
روشن تر شود در ذهنم
من کنار هیچ نقطه ی توقفی
یادت را کنار نمیزنم
چه وقتی که ماشین بایستد
و راننده یک دهن آوازغم انگیز بخواند
چه آن وقت که رنگ فرح انگیز میزنم
با سنتور...
فروزنده چراغی

رها سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ق.ظ

خیلی زیبا بود،مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد