کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ماه دوست داشتنی من-2-زهره غفاری

ماه دوست داشتنی من!
بعضی دوست داشتن ها عمیق است و

به همان اندازه دردناک قد می کشد
فقط خدا می داند

که ریشه اش تا کجای روحم رفته است...

 

ماه من!
ای کاش از دوست داشتن ها هم رأی گیری می شد
و از صندوق دل تو هم من بیرون می آمدم
ای کاش صندوق دلتنگی هایم برای همیشه

مهرش با بوسه لب های تو باز می شد...

 

"زهره غفاری"

نظرات 2 + ارسال نظر
donya دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 01:01 ب.ظ






خانه هوشمند چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 02:29 ب.ظ http://hooshmandbms.ir

سلام دوستم. میشه لینک منو هم به پیوندهات باعنوان خانه هوشمند اضافه کنی؟ لینک وبلاگتو تو دو تا وبلاگ ساپورت میکنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد