کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ماه دوست داشتنی من-1-زهره غفاری

سه شعر از زهره غفاری:


ماه دوست داشتنی من!

در این سرزمین هیچ کس مثل تو تکرار نخواهد شد
هیچ کس، هیچ کس به ترکیب خوش رنگی تو تکرار نخواهد شد
تنهایی این روزهایم آسمانی می خواهد

به خوش رنگی آغوش تو...

***

ماه دوست داشتنی من!
مرزهایی که بین من و تو فاصله انداخته

با مهر سکوت تو پرتر می شود
بیا مهرش را بشکن
شاید سبک شد پاقدم این فاصله و

همه چیز بین من و تو از نو آغاز شود.

***

ماه من!
آنقدر شاعرانه هایت زیباست

که تمام کلمات به احترامت پیوسته می ایستند
و تنها منم که مدتها دور شاعرانه ات می گردم و

نمی توانم بلندترین عاشقانه هایت را درست معنا کنم...

 

"زهره غفاری"


نظرات 1 + ارسال نظر
تفکر مثبت سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 10:21 ق.ظ http://tafakoremosbat.blogsky.com

من خودم گاه گاهی کلمات رو پشت سر ردیف میکنم بهش میگم شعر
شعر زیبایی بود مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد