کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلتنگم - فرشته اقتداری

به خیالت بگو
سر به سرم نگذارد
سر به شانه ام گذارد
سخت دلتنگم

"فرشته اقتداری"

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 01:01 ب.ظ

اصلا نپرس که کجام و چه میکنم ؟
این روزها به دور خودم پیله می تنم
من بعد ِ تو قرن هاست زاده ی ...
اریبهشت که نه ، اردی جهنمم ...
سهم من از تو چه بود جز عذاب ؟
سرشار رنج و پر از بغض نشکنم
محبوس گشته ام درون لاک خودم
حتی برای خود ِ خدا هم قدغنم
رفتی و بعد از تو علم ثابت کرد
عمریست برخلاف قوانین نیوتنم
تو هر روز تازه تر میشوی برای عشق
من روح مرده ای در عصر آهنم
آنکس که گرم زندگی است تویی
آنکس که غرق درد و غم است منم

#سجاد_صادقی

اوی من پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 06:51 ب.ظ http://lofenotebook.blogfa.com

بسیارزیبا

بهار پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 12:28 ب.ظ

دلتنگم و در دل تنگم گله هاست . آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد