کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

جنون

...

با این دروغ رنگی درشت

که در میان پلک هایت موج می زند

با این پاهای کشیده و محکم

که یاد مردانگی های رو به انقراض را

در من زنده می کند

با این دهان گوشتی خوش فرم

که به نام کوچک من عادت نکرده اند

با این صدای دو رگه سرخوش

که یک دوستت دارم از آن نمی چکد

چه کرده ای با من!؟

با من چه کرده ای!؟

که بر زمینم می زنی و من

هر بار بلند می شوم

و باز می خواهمت.

 

"فرنگیس شنتیا"

از کتاب: بغض های نارس / نشر فصل پنجم / 1395


نظرات 2 + ارسال نظر
هدی شنبه 30 دی‌ماه سال 1396 ساعت 07:55 ب.ظ

باز می خواهمت...

بهار پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1396 ساعت 02:16 ب.ظ

همه چی از یه سوال ساده شروع شد روی یه نیمکت توی پارک،
پرسید بزرگترین حسرت زندگیت چیه؟
زل زدم تو چشماش.....
عادت همیشگیم بود وقتی به فکر میرفتم به گوشه ایی زل میزدم و دیگر در این دنیا سیر نمیکردم. نگاهم روی اون نقطه بود ولی آنجا نبودم...
حسرت های زندگیم لیست شدن جلوی چشمانم
موهای بلند زهرا، دوچرخه پسر همسایه، چشم های سمیرا، بعد تر ها داشتن پدربزرگ راضیه... همه مثل برق از جلو چشمام رد شدن، رد که شدن یعنی بزرگ نبودن تا رسیدم به آغوشش به آغوشش به آغوشش..... آههههه
#مونیکا_ موسوی

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد