کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

زخم آخر

مرا روی زانوهایت نشاندی

موهایم را بوسیدی  و گفتی:

«در آن ساحل باران خورده پاییزی

که موهایت روی شانه هایت می لرزید

چقدر زیبا بودی.»

گفتی:

«یادت می آید

جای لب های صورتی خوش رنگت

روی گونه ام  پاک نمی شد

و یک نفر از آن دور دست ها

از بوسه هایمان شماره بر می داشت.»

... بلند شدم

و تکه تکه های خودم را

از روی زانوهایت جمع کردم

اما در میان تکه پاره ها

دهانم را پیدا نمی کردم

تا بگویم

من هرگز

ساحل باران خورده به چشم ندیده ام

هرگز لب هایم را صورتی خوش رنگ  نکرده ام

و هیچ وقت موهایم تا روی شانه هایم نبود!

 

"فرنگیس شنتیا"

از کتاب: بغض های نارس / نشر فصل پنجم / 1395


نظرات 2 + ارسال نظر
هدی شنبه 30 دی‌ماه سال 1396 ساعت 07:57 ب.ظ

چه دوست داشتنی ....

دنیا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1396 ساعت 10:54 ب.ظ

درود زیبابود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد