کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

رسیدن

من از تنگ ترین گورهای جهان به تو رسیدم

از تاریک ترین تقویم اشتباه این قرن خورشیدی

از بی چراغ ترین گوشه دنیا

و در زیر پیراهنم

پرنده ای پنهان بود

که تو را می دید و به گریه می افتاد

تو که نوازش های امروزم را

سیلی محکم فرداهای نیامده می بینی

با من بگو مگر عشق

جز پیشکش این جرم بی طاقت سوزان

چیز دیگری هم هست؟

با من بگو مگر عشق

جز آن صمیمیت برهنه بی تاب

چیز دیگری هم بود؟

 

"فرنگیس شنتیا"

از کتاب: اوی من / نشر فصل پنجم / چاپ اول 1396


نظرات 2 + ارسال نظر
م یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1396 ساعت 01:10 ب.ظ

ببخشید خواستم این نظر رو امتیاز بدم اشتباهی امتیاز منفی داد حالا درست هم نمیشه!!!!

من بجای شما یه مثبت بهشون دادم

بهار شنبه 2 دی‌ماه سال 1396 ساعت 10:15 ب.ظ

مگر عشق جز ان صمیمیت برهنه بی تاب چیز دیگری هم بود؟؟
نه.......

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد