کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

روزی که نماند دگری بر سر کویت

روزی که نمانَد دگری بر سر کویت

دانی که ز اغیار وفادار ترم من ...

 

"وحشی بافقی"

--------------------------------------------

پ.ن:

این آهنگ رو خیلی دوست دارم این روزها ...

بهنام بانی – توقع ندارم


نظرات 3 + ارسال نظر
هدی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:33 ب.ظ

پیشنهاد آهنگ بهنام بانی ،عالی بود

fati یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:56 ق.ظ

اندوه من این است که در عصر حواشی
یک لحظه به فکر ِ من ِ بیچاره نباشی
دریاچه ی قم باشی و بر زخم دل من
از شوری خود بر دلم هربار بپاشی
یک منبع عالِم خبر آورد که یک عمر
تو عامل هرگونه غم و درد و خراشی
از دست تو رنجور شد آبادی عاشق
ای وای به حال دل معشوقه ی ناشی
حاشا که دهاتیست دل نازک و تنهام
امروز که دل بست به تو بچه ی کاشی
از منظر من عشق دلیل است به عالَم
در نزد تو هم باز چه کشکی و چه آشی
سنگین شده در سینه ی من قلب رئوفم
از دست تو ای کارگر سنگ تراشی

#سجاد_صادقی

عباس یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:06 ق.ظ

ممنون از پیشنهاد آهنگ ...
مثل همیشه وبلاگتون عالیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد