کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ارتفاع چشم هایت

مدام فرو می روی در سرم

و من خواب می بینم

دستهایی را که از من بریده ای...

 

کبریت کشیده ام روی من

و خودم را پرت کرده ام

از ارتفاع چشم هایت

بعد از تو

بهم زده ام باخودم

مثل تو که با من

به هزار دلیل منطقی...!

 

حق با توست

هم قد نیستم

حتی شعورم به حرف های تو نمیرسد

های

خودخواه ِ کوچکِ من

به هوای شعر نیا

جنگل روح من سوخته است!

 

"امیر ارسلان کاویانی"

 

دلنوشته: خوب حساب و کتاب کن با خودت ببین شاید از خودت هم راضی نباشی!

 

برگرفته از وبلاگ: چای تلخ

http://chaayetalkh.blogfa.com/

نظرات 1 + ارسال نظر
هدی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:23 ب.ظ

بشکن ای بغض ،فرو ریز اشک
طاقتم کم شده انگار ،ببار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد