کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چقدر من دیدنت را دوست دارم

چقدر من دیدنت را دوست دارم؛

در خواب

در غروب

در همیشه‌یِ هر جا

هرجایی که بِتوان تو را دید

صدا کرد

و از انعکاس نامت

کیف کرد!

چقدر من

دیدن تو را دوست دارم.

 

"افشین صالحی"


نظرات 3 + ارسال نظر
donya چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 07:51 ب.ظ

انتخاب هاتو همیشه عااااااااااااااااااااااالی

رضا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 11:45 ق.ظ http://jhgtyjljn.ir

خوب بود.

بهار دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 05:36 ب.ظ

دیگر از خواب
هم کاری ساخته نیست ؛
" نه مرا می برد ..
نه تو را می آورد .. "
تشدید می گذارد روی دلتنگی ها ؛
و من عاجزانه
تا صبح
دخیل می بندم به ضریح آسمان !
شاید با سپیده
تو هم سر برسی ...‌
#هستی_معیدی
ممنون بابت انتخاب این شعر بسیار زیبا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد